آفتاب
از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های دامغان مطرح شد

محکومیت اقدامات اخیر داعش در عراق

محکومیت اقدامات اخیر داعش در عراق

به دنبال حملات و اقدامات تروریستی گروه‌های تکفیری به عراق، بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان دامغان با صدور بیانیه‌ای، این تحرکات را محکوم کردند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

قَاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللّهُ بِأَیْدِیکُمْ وَیُخْزِهِمْ وَیَنصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ وَیَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُّؤْمِنِینَ

شما با آن کافران به قتال و کارزار برخیزید تا خدا آنان را به دست شما عذاب کند و خوار گرداند و شما را بر آنان منصور و غالب نمید و دل‌های پر درد و غم اهل ایمان را به فتح و ظفر بر کافران شفا بخشد.

فاجعه تروریستی داعش و سکوت مرگ‌بار و معنی‌دار سازمان ملل و سازمان حقوق بشر که همواره شاهد سکوت آنان در کشتار مسلمانان کشورهای اسلامی نظیر فلسطین و بحرین و دیگر ملل اسلامی بوده‌ایم، باعث گسترده شدن این نسل‌کشی و قتل عام ظالمانه شده است.

بی‌شک و بدون تردید در پشت پرده این جنایات دست حمایت جریان استکبار و ایادی و نوکران سرسپرده آن‌ها در سازمان‌های بین‌المللی پیش زمینه این خون‌ریزی‌ها را فراهم کرده است.

در استمرار سیاست اسلام‌ستیزی غرب، علی‌رغم همه ادعاهای حقوق بشری جهان معاصر که توسط برخی از کشورهای غربی با بوق و کرنا مطرح می شود جامعه بین الملل بار دیگر شاهد یک جنایت هولناک و کشتار دسته جمعی مردم بیگناه در کشور عراق می باشد .

امروز فاجعه داعش نه تنها مسئله جهان اسلام ، بلکه مسئله تمامی ملت ها ، اقوام و طوایف بیدار ، حق جو و عدالت طلب دنیا است .در طول تاریخ بشریت فرجام چنین فجایا و جنایات هولناکی جز افول ملت ها و عقب افتادگی بشر از سیر تکامل خود از یک سو و از سوی دیگر جز تباهی و نکبت برای گروه های یاغی و زورگو چیز دیگری در بر نخواهد داشت .

بی تردید یکی از اهداف این کشتارها ، از بین بردن اسلام ناب محمدی (ص) و روی کار آمدن اسلام دروغین که توسط این گروه خونخوار تروریستی در حال ترویج است می باشد ؛ چه امروزه آواز اسلام کشورهای مختلف جهان را فرا گرفته و امواج خروشان بیداری اسلامی ، صحنه خاورمیانه و شمال آفریقا را دگرگون ساخته است ، از این رو قدرت های سلطه طلب و استکباری می کوشند با پرورش تروریست و تحریک عناصر تندروی کشورها ، به سرکوب و نابودی اسلام واقعی بپردازند.

به راستی در دنیایی که فریاد حقوق بشر و آزادی بیان گوش‌ها را کر کرده، این گونه ظلم و ستیز و مبارزه با آزادی دینی با بی توجهی رسانه های جهانی چه توجیهی دارد ؟ گناه مسلمانانی که می خواهند صرفاً به اعمال دینی خود بپردازند چیست؟ و نیز آیا وقت آن نرسیده که مجامع بین المللی و در رأس آن شورای امنیت سازمان ملل متحد با این حوادث اسفبار مقابله کند؟

بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان دامغان ضمن محکومیت شدید این گونه رفتارها، از سازمان کنفرانس اسلامی و تمامی نهادهای بین المللی می خواهد در اقدامی عاجل، جدی و قاطعانه به این نوع برخوردها پایان دهد و از سویی با رهبر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) تجدید بیعت می‌کند که در راه دفاع از فرهنگ عاشورایی اهل بیت (علیهم‌االسلام) و جان و عزت مسلمانان آمادگی هرگونه فداکاری و جانثاری را دارد.»

انتهای پبام

کد N375578

وبگردی