آفتاب

تشکیل کمیته انتخابات در جبهه اصلاح طلبان

تشکیل کمیته انتخابات در جبهه اصلاح طلبان

تهران- ایرنا- دبیر جبهه اصلاح طلبان با اشاره به انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی گفت: کمیته انتخابات این جبهه با ساختار و ظرفیت های جدید برای انتخابات آینده تشکیل می شود.

مجید بهمن زاده در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا، اظهار داشت: از طرف هیات رییسه جبهه اصلاح طلبان مقرر شده تا پس از ماه مبارک رمضان انتخابات هیات رییسه با حضور تمامی اعضا و تشکل ها(24 حزب و تشکل زیر مجموعه) برگزار شود.

وی درباره دیگر برنامه های جبهه اصلاح طلبان، گفت: مقرر شد کمیته های مختلف جبهه به ویژه کمیته انتخابات با ساختار و ظرفیت های جدید کار خود را به منظور اهتمام و شرکت در انتخابات آینده مجلس آغاز کند.

دبیر جبهه اصلاح طلبان با تشریح راهبردهای انتخاباتی جبهه اصلاح طلبان، گفت: مقرر شد تا جبهه همچون انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری با همراهی چهره های شاخص و تاثیر گذار به ویژه آیت لله هاشمی رفسنجانی ،حجت الاسلام ناطق نوری،حجت الاسلام سید حسن خمینی و دکتر عارف با محوریت سید محمد خاتمی تمامی تلاش خود را جهت ایجاد اجماع و همدلی در میان نیروهای دلسوز کشور به کار بگیرند.

بهمن زاده اضافه کرد: در راستای راهبردهایی برای انتخابات آتی؛ مذاکرات، رایزنی ها و نشست های مشترکی با گروهها و جریاناتی همچون شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، جبهه اعتدالگرایان ، فراکسیون صدای ملت و اصولگرایان معتدل برگزار خواهد شد.



**انصراف کواکبیان از شورای مرکزی جبهه اصلاح طلبان

وی همچنین به تحولات اخیر جبهه اصلاح طلبان و اخبار داخلی آن اشاره کرد و گفت: اخیرا اخبار ضد و نقیضی که در خصوص اعضای هیات رییسه این جبهه مطرح شده بود موجب شد تا جلسه ای با حضور رییس جبهه اصلاح طلبان، کواکبیان و مشاوران اعضای شورای مشورتی اصلاحات برگزار شود.

دبیر جبهه اصلاح طلبان خاطر نشان کرد: دراین جلسه کواکبیان با توجه به آغاز ریاست دوره ای حزب مردمسالاری در شورای هماهنگی اصلاحات و با استناد به مواد آیین نامه داخلی آن شورا از عضویت در جبهه اصلاح طلبان انصراف داد.

بهمن زاده یادآور شد: به موجب این جلسه دیگر کواکبیان در جبهه اصلاح طلبان حضوری نخواهد داشت و فعالیت اصلی خود را در شورای هماهنگی اصلاحات ادامه می دهد.

سیام**7261 **1449
کد N375468

وبگردی