آفتاب

سهم سقز از اعتبار تملک دارائی‌ها 19 و نیم میلیارد تومان

سهم سقز از اعتبار تملک دارائی‌ها 19 و نیم میلیارد تومان

معاون فنی و عمرانی فرمانداری ویژه‌ی شهرستان سقز، با بیان اینکه اعتبار در نظرگرفته شده برای امسال، استان 156 میلیارد تومان است سهم شهرستان سقز از این میزان را 19 و نیم میلیارد تومان دانست و گفت: اولویت هزینه کردن این میزان اعتبار با پروژه‌های نیمه‌تمام و طرح‌هایی است که بیشترین بهره برای خدمت‌رسانی به مردم داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی کردستان، «صابر زارعی» در دومین جلسه‌ی شورای اداری شهرستان سقز، گزارشی از جلسه‌ی شورای برنامه‌ریزی و توسعه‌ی استان در خصوص توزیع اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در سال 93 ارائه داد.

وی در این جلسه از مدیران شهرستان خواست تا در راستای توسعه‌ی هر چه بیشتر شهرستان پیشنهادات لازم برای برنامه‌ی ششم توسعه را ارائه و از ادارات کل سهم واقعی تخصیص شهرستان را طلب کنند.

سرهنگ «هادی مخدومی» جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان سقز نیز در این جلسه با اشاره به نقش و حضور سپاه در عرصه‌های امنیت، سازندگی، فرهنگی و عمرانی یادآور شد: سپاه سقز، 10 میلیارد ریال اعتبار در راستای اقتصاد مقاومتی وام در اختیار شهروندان سقزی قرار می‌دهد.

وی به ارائه‌ی گزارشی از اقدامات سپاه سقز در راستای احداث خانه‌ی عالم، بازسازی مساجد و ساخت و بازسازی مدارس پرداخت.

کمیته‌ی تخصصی توسعه‌ی شهرستان سقز در 5 محور تشکیل شد

«اسماعیل رستم‌پور» معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی فرمانداری ویژه و معاون ادارات ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سقز نیز رعایت حفظ شئون ماه مبارک رمضان در ادارات، برگزاری نماز جماعت ظهر و جذب پیش‌نماز روحانی را خواستار شد.

وی از تشکیل کمیته‌های تخصصی توسعه‌ی شهرستان در محورهای صنعت، گردشگری، معدن، کشاورزی و مهارت‌آموزی خبر داد.

معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی فرمانداری ویژه با اشاره به اهمیت جوانان بعنوان سرمایه‌های اجتماع، تشکیل سه کمیته برای ستاد ساماندهی جوانان در بخش‌های اوقات فراغت، ازدواج آسان و نشاط را گامی مهم در این حوزه برشمرد و به اجرای برنامه‌های تدوین شده توسط ادارات مرتبط شهرستان تأکید کرد.

انتهای پیام

کد N375117

وبگردی