آفتاب

سابیا: بلژیک تیم خوبی است اما هدف ما قهرمانی است

سابیا: بلژیک تیم خوبی است اما هدف ما قهرمانی است

سرمربی تیم ملی آرژانتین با اعلام اینکه بلژیک تیم قدرتمندی است و بازیکنان خوبی دارد عنوان کرد به قصد قهرمانی به برزیل آمده است و در صورتی که برابر بلژیک حذف شود، این نتیجه یک ناکامی برای او تلقی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آرژانتین و بلژیک فردا در سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی برابر هم به میدان می‌روند. الخاندرو سابیا سرمربی آرژانتین پیش از دیدار برابر بلژیک گفت: اگر نتوانیم پیروز از این دیدار خارج شویم، جام را با ناکامی به پایان رساندیم. به بازیکنانم اعتماد دارم. بلژیک تیم خیلی خوبی است و آن‌ها نسل طلایی بازیکنان‌شان را در این رقابت‌ها دارند. بیشتر بازیکنان آن‌ها در تیم‌های بزرگ انگلیس و اسپانیا حضور دارند. باید بتوانیم برابر این تیم مالکیت توپ‌مان را بالا ببریم و بازی خودمان را به آن‌ها تحمیل کنیم.

سرمربی تیم ملی آرژانتین در ادامه گفت: نمی‌دانم که پس از پایان جام چگونه باید عملکرد تیمم را ارزیابی کنم اما حذف از جام جهانی در این مرحله نتیجه خوبی برای ما محسوب نمی‌شود. ما مدت‌هاست که کنار هم کار کرده‌ایم و همه قصد داریم که در جام جهانی به قهرمانی برسیم. این اولویت ما در برزیل است و می‌خواهیم تا جایی که ممکن است بتوانیم عملکرد مثبتی داشته باشیم و نتیجه بگیریم.

سرمربی تیم ملی آرژانتین با حمایت از گونسالو هیگواین گفت: او در بازی برابر سوئیس بسیار موثر بود. دوندگی زیادی داشت و با وفاداری‌اش به تیم باعث نتیجه گرفتن ما شد. ما همه به هیگواین اعتماد داریم و می‌دانیم که او می‌تواند در جام جهانی مجددا عملکرد خوب خود را نشان دهد و گلزنی کند.

لیونل مسی در این جام بهترین بازیکن آرژانتین بوده است و گل‌های مهمی برای این تیم به ثمر رسانده است. سرمربی آرژانتین در پایان درباره ستاره تیمش گفت: همه تیم ما مسی را حمایت می‌کنند و عملکرد مسی در واقع عملکرد کل بازیکنان آرژانتین است. 4 سال قبل همه از او انتقاد کردند که چقدر بد بازی می‌کند. اکنون همه می‌گویند که چرا اینقدر خوب بازی می‌کند و تیم به او وابسته است. این چیزها اصلا برای ما مهم نیست.

انتهای پیام

کد N373753

وبگردی