آفتاب

فلینی: اگر قهرمان شویم موهایم را می‌زنم

فلینی: اگر قهرمان شویم موهایم را می‌زنم

هافبک تیم ملی بلژیک عنوان کرد این تیم بازیکنان دارد که می‌تواند در بازی برابر آرژانتین تفاوت‌های مسابقه را رقم بزند. او همچنین بار دیگر تاکید کرد در صورتی که بلژیک قهرمان جام جهانی شود موهایش را از ته می‌زند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بلژیک و آرژانتین فردا شب در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی به مصاف هم می‌روند. مروان فلینی هافبک تیم ملی بلژیک پیش از دیدار تیمش برابر آرژانتین گفت: ما در تیم ملی بلژیک بازیکنانی داریم که می‌توانند تفاوت‌های این بازی را رقم بزنند. می‌دانیم که آرژانتین تیم بزرگی است و لیونل مسی بهترین بازیکن جهان را در ترکیب خود دارد اما ما با بازی گروهی می‌توانیم آرژانتین را شکست دهیم. تمام تمرکزمان روی این بازی است. برای آن‌ها احترام زیادی قائل هستیم اما تیم ما بی‌انگیزه نیست و می‌خواهد از این بازی سربلند خارج شود.

فلینی در ادامه گفت: مطمئن هستم برزیلی‌ها در بازی فردا از ما حمایت خواهند کرد و جو ورزشگاه کمک خواهد کرد تا بتوانیم بر آرژانتینی‌ها غلبه کنیم.

فلینی قبل از مسابقه‌ها گفته بود که اگر بلژیک قهرمان جام جهانی شود، موهای عجیبش را کوتاه خواهد کرد. او در پایان به خبرنگاران گفت: هنوز به مراحل پایانی نرسیدیم. بگذارید به فینال برسیم و بعد در این باره صحبت کنیم اما هنوز هم می‌گویم اگر قهرمان جهان شدیم موهایم را از ته می‌زنم.

انتهای پیام

کد N373737

وبگردی