آفتاب

هشدار وزارت کشور کویت به معترضان / با اخلال گران برخورد خواهد شد

هشدار وزارت کشور کویت به معترضان / با اخلال گران برخورد خواهد شد

تهران ، ایرنا - در پی تظاهرات معترضان در کویت ، دولت این امیر نشین حوزه خلیج فارس هشدار داد که با اخلال گران و هرگونه خشونت طلبی برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری رویترز از کویت ، این هشدار یک روز پس از آن داده شد که پلیس توانست تظاهر کنندگانی را که مبادرت به پرتاب سنگ، آتش زدن لاستیک و راه بندان کرده بودند، متفرق سازد.

رسانه های کویت گزارش دادند : دهها نفر پنجشنبه شب طی یک راهپیمایی خواستار آزادی مسلم البراک سیاستمدار سرشناسی شدند که برای بازجویی در ارتباط با توهین به قوه قضائیه بازداشت شده است.

وزارت کشور کویت در بیانیه ای که توسط خبرگزاری رسمی ( کونا ) انتشار یافت، گفت : جمعیت و مشکل آفرینان شب گذشته یک گردهمایی بدون مجوز را سازماندهی کرده و قوانین مربوط به منع چنین راهپیمایی هایی را نقض کردند. ˈ

در بیانیه اضافه شده است : با وجود تلاشها و درخواست مصرانه نیروهای امنیتی از جمعیت حاضر برای دست کشیدن از اقدامات غیر قانونی و غیر مسئولانه ، آنها به گردهمایی خود ادامه داده و جاده های اصلی را مسدود ساخته و به سنگ اندازی به طرف ماموران امنیتی پرداختند.

وزارت کشور کویت تاکید کرد که برای جلوگیری از لطمه دیدن امنیت و ایمنی کشور و شهروندانش ، با هرنوع اخلال ، نا آرامی ، خشونت و تحریک برخورد خواهد کرد. ˈ

مترجمام 1403 ** 1917
کد N373736

وبگردی