آفتاب

بازدید سفیر ایران از نمایشگاه بین‌المللی کتاب توکیو با حضور ناشران ایرانی

بازدید سفیر ایران از نمایشگاه بین‌المللی کتاب توکیو با حضور ناشران ایرانی

بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب توکیو با شرکت ایران در محل نمایشگاه بین‌المللی توکیو 'Tokyo Big Sight' آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، نمایشگاه کتاب 2014 توکیو با حضور بیش از 1500 ناشر از 25 کشور مختلف جهان از جمله ایران، 11 مرداد در توکیو آغاز شد.

رضا نظرآهاری، سفیر کشورمان در ژاپن، با حضور در این نمایشگاه ضمن بازدید از غرفه ایران و بررسی فعالیت‌های فرهنگی و هنری در این غرفه، از دست اندرکاران غرفه تشکر کرد.

این غرفه توسط رایزنی فرهنگی ایران در ژاپن و با همکاری سفارت شکل گرفته است.

در نمایشگاه کتاب 2014 توکیو، که یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌ها در آسیاست، علاوه بر غرفه اصلی ایران، دانشگاه جامعه المصطفی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم از ایران با مجموعه‌ای از کتب و آثار مختلف در زمینه‌های فرهنگی، ایرانشناسی، مذهبی، گردشگری، ادبی و غیره به زبان‌های فارسی، ژاپنی و انگلیسی شرکت کرده‌اند.

در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، سمینارها و سخنرانی‌های متعدد در زمینه‌های مختلف از جمله تاثیرات کتاب و کتابخوانی بر رشد کودک و نوجوان، جایگاه انتشار کتاب‌های مکتوب و الکترونیکی در جهان و سایر موضوعات ارائه خواهد شد.

در نمایشگاه بین‌المللی توکیو با توجه به روند رو به افزایش استفاده از کتاب‌های الکترونیکی، شرکت‌های مختلف نیز آخرین دستاوردهای خود را در این زمینه برای علاقه‌مندان ارائه کرده‌اند.

انتهای پیام

کد N373542

وبگردی