آفتاب

برنامه روز بیست و دوم جام جهانی

برنامه روز بیست و دوم جام جهانی

با برگزاری دو دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2014 برزیل جمعه شب با برگزاری یک بازی آغاز شده و بامداد شنبه با انجام یک دیدار دیگر ادامه پیدا می‌کند. برنامه کامل روز بیست و دوم جام جهانی به این شرح است:

فرانسه - آلمان ، ورزشگاه ماراکانا - ریودوژانیرو ، ساعت 20:30

دو رقیب قدیمی اروپایی در حالی به هم رسیده‌اند که هر دو در مرحله گروهی نمایش قدرتمندی داشتند و هواداران خود را به ادامه جام امیدوار کردند. فرانسه با نسل جدیدش و بازیکنانی مثل پوگبا، والبوئنا و کابای و در غیاب مهره‌هایی مثل ریبری و نصری نمایش خوبی تا این مرحله داشته اما خط دفاعی‌اش هنوز مقابل یک تیم قوی امتحان نشده است. از سوی دیگر آلمان که در جام‌های جهانی قبل هم همواره در قامت یک مدعی ظاهر شده به دنبال این است که این بار جام قهرمانی را بالای سر ببرد. هر چند 7 بازیکن این تیم دچار ویروس سرماخوردگی شده‌اند اما سرمربی ژرمن‌ها اطمینان داد که بازیکنانش مشکلی برای این بازی ندارند.

برزیل - کلمبیا، ورزشگاه کاستلائو - فورتالزا، ساعت 0:30 بامداد

میزبان بعد از پیروزی سخت مقابل شیلی و در حالی که تا یک قدمی حذف از جام رفته بود، علاوه بر انتظارات زیاد مردم، انتقادهای زیادی از جانب رسانه‌ها روی دوش خود احساس می‌کند. از سوی دیگر نیمار که تاکنون مهره اصلی برزیلی‌ها بوده هنوز به طور کامل از بند آسیب‌دیدگی رها نشده و ممکن است در بازی مقابل کلمبیا، نیمار همیشگی نباشد. در آن سو کلمبیا با جوانان با انگیزه و مربی حرفه‌ای خود به خوبی راه رسیدن به 8 تیم برتر دنیا را طی کرده و برای تکمیل کار بزرگش می‌خواهد برزیل مدعی را حذف کند. مردان کلیدی دو تیم یعنی نیمار برای برزیل و جیمز رودریگس برای کلمبیا هر دو شماره 10 را بر تن می‌کنند و هر دو 22 سال دارند اما بعد از بازی تنها یک نفر لبخند بر لب خواهد داشت.

انتهای پیام

کد N373372

وبگردی