آفتاب

فاش شدن ابعادی تازه از فساد اخلاقی در تیم غنا

فاش شدن ابعادی تازه از فساد اخلاقی در تیم غنا

پیش از دیدار غنا و پرتغال دو بازیکن اصلی غنا از اردوی این تیم به دلایل انضباطی اخراج شدند حالا با بیرون امدن یک ویدئوی کوتاه ابعاد تازه تری از این مساله افشا شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا- پیش از مسابقه حساس و حیاتی غنا و پرتغال در مرحله گروهی جام جهانی،که پیروزی با تفاضل گل بالا می توانست حکم صعود یکی از دو تیم را امضا کند خبر عجیبی از اردوی غنا به بیرون درز کرد.


اینکه دو بازیکن اصلی این تیم یعنی سولی مونتاری و کوین بواتنگ از این تیم اخراج شده اند. در آن زمان سخنگوی تیم غنا علت این امر را مشاجرات لفظی و بی ادبانه این دو بازیکن با کواسی آپیا سرمربی تیم غنا و یکی از مسئولان فدراسیون ذکر کردند.


اما ساعاتی پیش با بیرون آمدن یک فیلم عجیب از اردوی غنا(در زمان حضور این تیم در برزیل) که در آن سولی مونتاری با در دست داشتن یک پایپ در حال کشیدن ماریجوانا دیده می شود ابعاد تازه تری از بی نظمی و فساد اخلاقی در تیم غنا روشن شد.


در این فیلم اطرافیان مونتاری با صدای بلند او را shisha man shisha man صدا می کنند . کمی بعد تر امانوئل اگیمان او را wee man wee man صدا می زند. مونتاری در واکنش به اطرافیان خود ازآنها می خواهد که او را Ganja man (لفظی مخصوصو مصرف کنندگان ماریجوانا ) صدا کنند.


بیرون آمدن این فیلم کوتاه بازتاب بسیار گسترده ای در محافل ورزشی داشته است . باید منتظر واکنش ها در قبال این رفتار مونتاری بنشینیم.
کد N372899

وبگردی