آفتاب

ریزش پل در برزیل 2 کشته و 19 زخمی برجای گذاشت

ریزش پل در برزیل 2 کشته و 19 زخمی برجای گذاشت

مادرید- ایرنا- بر اثر ریزش یک پل در حال ساخت بر روی یک دستگاه اتوبوس، چند کامیون و یک خودرو در شهر ˈبلو اوریزونتهˈ مرکز ایالت ˈمیناس گریسˈ دست کم دو نفر کشته و 19 نفر زخمی شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از روزنامه ˈمارکاˈ چاپ مادرید، مقامات دولتی برزیل در این خصوص اعلام کردند که این حادثه در ساعت 15 و 30 دقیقه محلی (23 پنجشنبه شب به وقت ایران) رخ داد.

مقامات در این باره در مورد کشته و زخمی شدگان گفتند که تا بحال شمار کشته ها دو نفر است و از 19 زخمی حادثه، حال دو تن از آنها وخیم است.

آنها اشاره کردند که زمان وقوع حادثه، ساعتی بود که افراد زیادی در محل حضور نداشتند و اگر این حادثه در ساعت 18 رخ می داد، بدون شک به یک فاجعه تبدیل می شد.

به گفته مرکز بهداشت و درمان بلو اوریزونته، دو فرد کشته شده رانندگان یکدستگاه اتوبوس و یک خودروی سواری هستند؛ این در حالی است که ظاهراً کامیون های متوقف در محل، سرنشینی نداشتند.

افزون بر آن، این پل بر روی قسمت جلوی اتوبوس افتاد و به این دلیل مسافران، جان سالم به در بردند اما به نظر می رسد که شمار نامعلومی از افراد هنوز در زیر پل قرار دارند.

بلو اوریزونته یکی از مکان های برگزاری بازی های جام جهانی فوتبال برزیل است و در روز سه شنبه هفته آینده، یکی از بازی های مرحله نیمه نهایی در این شهر برگزار خواهد شد.

از سوی دیگر، اردوی تیم ملی آرژانتین در این شهر قرار دارد و زمین تمرینات این تیم در 10 کیلومتری محل حادثه واقع است.

اروپام**1234**1504
کد N372755

وبگردی