آفتاب

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب:‌ از خانه ملت حرف ملت شنیده نمی‌شود

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب:‌ از خانه ملت حرف ملت شنیده نمی‌شود

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: از تریبون‌های خانه ملت حرف ملت شنیده نمی‌شود و عده‌ای منافع شخصی‌شان را از این تریبون‌ها مطرح می‌کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، "داریوش قنبری"، عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری، در همایش "دل‌آرامیم" اظهار کرد:‌ عده ‌ای در جامعه ما هستند که هرچقدر من درباره رفتار و عملکرد آن‌ها تحقیق کرده‌ام نتوانسته‌ام اصطلاحی برای توصیف رفتار سیاسی آن‌ها پیدا کنم. عده‌ای قلیل که از جانب ملت حرف می‌زنند و می‌گویند "ما دلواپسیم".

وی افزود: این اقلیت که تمام رای آن‌ها چهار میلیون بیشتر نبود، رییس‌جمهوری را که رای اکثریت را داشته، کنار می‌گذارند و می‌گویند ما نماینده ملتیم. در حالی که دشمنی اصلی آن‌ها با ملت و خواست ملت است و ریاکارانه دنبال رای ملت هستند تا به قدرت برسند!

وی با بیان اینکه "کسانی که می‌گویند ما دلواپسیم معلوم نیست در چند سال گذشته کجا بودند"، افزود: زمانی که افرادی با عنوان کاسبان تحریم‌ها پیدا شدند و میلیاردها از جیب ملت به جیب خود زدند، چرا آن وقت این افراد دلواپس نشدند؟!

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه "برخی به ناحق به کرسی‌ها تکیه زده‌اند"، گفت: از تریبون‌هایی که در خانه ملت وجود دارد حرف ملت شنیده نمی‌شود و این افراد دنبال منافع شخصی‌شان هستند و ملت را مستمسک قرار داده‌اند تا اهداف جناحی‌شان را پیش ببرند.

قنبری گفت: این افراد تنها با برخورد سلبی عمل می‌کنند و می‌خواهند با تخریب فضای کنونی دوران اصلاحات را تکرار کنند و قدرت از دست رفته را بازیابند. وظیفه تشکل‌ها و احزاب حقیقی امروز این است که این گروه‌ها را به مردم بشناسانند.

وی در پایان اظهارات خود، خطاب به "علی جنتی"، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که در این مراسم حضور داشت، گفت: دلواپسان انواع رسانه‌ها را از محل منابع عمومی راه‌اندازی کرده‌اند. این در حالی است که خلا رسانه‌ای دولت بسیار جدی است و ما امیدواریم که دولت فکری به حال این موضوع بکند.

انتهای پیام

کد N372639

وبگردی