آفتاب
ظریف مطرح کرد:

تلاش رسانه های غربی برای فضاسازی و تاثیرگذاری بر نتیجه مذاکرات

تلاش رسانه های غربی برای فضاسازی و تاثیرگذاری بر نتیجه مذاکرات

وزیر امور خارجه کشورمان در صفحه فیس بوک خود نوشت: دشوار است نتیجه مذاکرات را پیش‌بینی کرد و گمانه‌زنی‌های برخی رسانه‌ها به ویژه در غرب را نباید چندان جدی گرفت چون بیشتر از تحلیل و خبررسانی تلاش‌شان برای فضاسازی و تاثیرگذاری بر مذاکرات است.

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان با گروه5+1 در حالی که برای ادامه مذاکرات در وین به سر می برد، صبح امروز در صفحه فیسبوک خود نوشت:

«دور جدید مذاکرات از دیروز شروع شد و در دو هفته آینده به صورت فشرده ادامه خواهد داشت. با توجه به پیچیدگی و بهم پیوستگی موضوعات متعددی که برای رسیدن به تفاهم جامع باید مورد توافق قرار گیرند، واقعا دشوار است نتیجه مذاکرات را پیش‌بینی کرد و گمانه‌زنی‌های برخی رسانه‌ها به ویژه در غرب را نباید چندان جدی گرفت چون بیشتر از تحلیل و خبررسانی تلاش‌شان برای فضاسازی و تاثیرگذاری بر مذاکرات است.

آن‌چه می‌توانم به شما اطمینان دهم این است که من و همکارانم تمام تلاش خود را برای رسیدن به راه حل منطقی و پایدار بکار خواهیم گرفت و در این مسیر دشوار بیش از همیشه به حمایت و به ویژه به دعای خیر شما در این ماه رحمت نیازمندیم.»

کد N372414

وبگردی