آفتاب
نایب‌رییس کمیسیون صنایع و معادن:

پاسخگوی مردم در برابر کارهای انجام نشده باشیم

پاسخگوی مردم در برابر کارهای انجام نشده باشیم

نایب‌رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر نفت یکی از اصلی‎ترین عوامل رقابتی نبودن اقتصاد کشوری است.

نایب‌رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر نفت یکی از اصلی‎ترین عوامل رقابتی نبودن اقتصاد کشوری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه زنجان، محمدرضا خان‎محمدی در نشستی با اعضای شورای شهر و شهرداری هیدج با تبریک ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: طی بازدیدهای صورت گرفته از پروژه‎های عمرانی شهر فعالیت‎های خوبی در هیدج صورت گرفته است، ولی گاهی شاهدیم که برخی از فعالیت‎ها به دلیل وجود برخی از مشکلات به نتیجه نمی‎رسد.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر و جنگ‌های روی داده در منطقه، افزود: بعد از وقوع انقلاب اسلامی در ایران همواره قدرت‎های بزرگ در صدد توطئه‏‌چینی علیه کشور ما بودند و در حال حاضر نیز جنگ‎های مختلفی در منطقه در جریان است که هدف نهایی آنان ضربه زدن به کشورماست.

وی با بیان این‌که «در داخل کشور نیز در بحث مدیریت سرمایه‎گذاری نشده است»، ادامه داد: ایران در زمینه مدیریت نیازمند یک نظام‌نامه جامع مدیریتی است؛ زیرا اگر مدیران بر اساس شاخص و معیارهای لازم انتخاب شوند نتیجه فعالیت‎ها مطلوب خواهد بود.

نایب‌رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس هم‌چنین با اشاره به ضرورت خدمت‎رسانی به مردم، تأکید کرد: نباید مدام به ذکر کارهای انجام شده پرداخت، بلکه باید پاسخگوی مردم در زمینه فعالیت‎های انجام نشده باشیم.

وی اظهار کرد: بعد از ارزیابی کشورهای پیشرفته از دهه 50 تا به امروز مشخص شده است که نفت درآمد اصلی کشور ماست؛ زیرا باعث شده اقتصاد ما به نفت تکیه کرده و اقتصادی رقابتی نباشد.

وی با اشاره به طرح موضوعات از سوی مسوولان شهری هیدج در زمینه ارتقای این شهر، گفت: این موضوع بارها مورد پیگیری قرار گرفته است، ولی به دلیل نبود برخی شاخص‎ها هر بار مردود شده است، ولی با این حال با ارایه سوابق شهری شهر در تلاش برای ارتقای آن از مجاری قانون هستیم، هرچند امیدواری اندکی در این زمینه وجود دارد.

این نماینده مجلس با بیان این‌که «دولت علاقه‌مند به خدمت به مردم است»، اظهار کرد: قوای سه‌گانه با راهنمایی مقام معظم رهبری دست به دست هم دادند تا در راستای خدمت‎رسانی به مردم تلاش ‎کنند و امیدواریم شاهد خبرهای خوش برای مردم باشیم.

انتهای پیام

کد N372194

وبگردی