آفتاب

ادامه خشم فلسطینی‌ها از جنایت وحشیانه شهرک‌نشینان صهیونیست

ادامه خشم فلسطینی‌ها از جنایت وحشیانه شهرک‌نشینان صهیونیست

درگیری میان فلسطینی‌ها و نظامیان صهیونیست که در پی شهادت یک جوان فلسطینی به دست شهرک نشینان اسرائیلی آغاز شده بود همچنان ادامه دارد و تاکنون بیش از 30 زخمی برجای گذاشته است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه المیادین، بیشتر این درگیری‌ها در اردوگاه فلسطینی نشین شعفاط رخ داده است و تا کنون بیش از 30 فلسطینی بر اثر اصابت گلوله‌ جنگی و پلاستیکی نظامیان صهیونیست زخمی شده‌اند.

جنبش حماس نیز با اعلام حمایت از خیزش جوانان فلسطینی علیه نظامیان رژیم صهیونیستی تاکید کرد که اسرائیل بهای جنایات خود در حق ملت فلسطین را خواهد پرداخت.

نیروهای رژیم صهیونیستی برای متفرق کردن تظاهرات کنندگان خشمگین به سوی آنان گلوله‌های جنگی و پلاستیکی و نیز گاز اشک آور شلیک کردند.

لوران فایبوس، وزیر امور خارجه فرانسه در واکنش به شهادت جوان فلسطینی به دست شهرک نشینان صهیونیست این اقدام را یک "جنایت شوکه کننده" خواند و آن را محکوم کرد.

وی ضمن عرض تسلیت به خانواده این جوان فلسطینی، خواستار محاکمه عاملان این جنایت وحشیانه شد.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین نیز درباره جزئیات شهادت جوان فلسطینی گزارش داد که تعدادی از شهرک نشینان صهیونیست، محمد ابوخضیر 17 ساله را از محله شعفاط ربوده و به طور وحشیانه شکنجه کرده و او را آتش زدند که در پی این جنایت وی به شهادت رسیده است. جنازه ابوخضیر در یکی از بیشه زارهای دیر یاسین واقع در شهر قدس پیدا شد.

این در حالی است که سران تل آویو ادعا می‌کنند که تحقیقات در مورد ربوده شدن و شهادت این جوان همچنان در جریان است، طرف فلسطینی تاکید دارد که عکس‌هایی در مورد ربوده شدن این فلسطینی وجود دارد، ولی مسئولان صهیونیستی حاضر به انتشار این تصاویر نیستند.

تشکیلات خودگردان فلسطین، اقدام شهرک نشینان صهیونیست در ربودن و به شهادت رساندن ابوخضیر را محکوم کرده و "اسرائیل" را مسئول این جنایت خوانده است.

انتهای پیام

کد N371709

وبگردی