آفتاب
یک مقام قضایی تاکید کرد

ضرورت رفع موانع سرمایه‌گذاری در بخش تولید و صنعت

ضرورت رفع موانع سرمایه‌گذاری در بخش تولید و صنعت

رییس کل دادگستری استان مازندران و رییس کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری خواستار رفع موانع سرمایه‌گذاری در بخش تولید و صنعت شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی تقوی‌فرد در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان که با حضور تعدادی از مدیران دستگاه‌های قضایی، اجرایی و بانکی و ... برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت ماه مبارک رمضان، با اشاره به این که همواره در کشورهای توسعه‌یافته و در حال توسعه، برای تقویت بخش تولید و صنعت، سود تسهیلات بانکی جداگانه و با اغماض دیده می‌شود، تصریح کرد: باید تدبیری جدی در این خصوص از سوی مسئولان مربوطه در کشور اندیشیده شود.

رییس کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان مازندران در ادامه با بیان این که بخش صنعت و تولید به ‌رغم اهمیت در سیستم اقتصادی کشور نتوانسته از جذابیت‌های لازم برای سرمایه‌گذاران برخوردار باشد، اظهار امیدواری کرد که سیستم بانکی در دولت، بخش صنعت و تولید را متفاوت از سایر بخش‌ها ببیند و برای حمایت از حوزه تولید، ابزارهای کارآمدی ارائه دهد.

وی یادآور شد: با چنین سیستم ناکارآمدی نه ‌تنها نمی‌توان به افق سند چشم‌انداز 20 ساله دست یافت، بلکه اهداف برنامه‌های پنجم توسعه و پیش‌مقدمات ششم نیز محقق نخواهد شد.

انتهای پیام

کد N371212

وبگردی