آفتاب

نتانیاهو کشته شدن جوان فلسطینی را توسط شهرک‌نشین‌ها محکوم کرد

نتانیاهو کشته شدن جوان فلسطینی را توسط شهرک‌نشین‌ها محکوم کرد

در پی به شهادت رسیدن یک جوان فلسطینی توسط صهیونیست‌ها نخست وزیر رژیم صهیونیستی این اقدام را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از شبکه خبری المیادین، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی عملیات ربودن محمد ابوخضیر و کشتن وی به دست شهرک‌نشینان اسرائیلی را محکوم کرد.

پیش از این محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین از نتانیاهو خواسته بود تا همانطور که وی عملیات ربودن و کشتن سه شهرک‌نشین اسرائیلی را محکوم کرده بود، نتانیاهو نیز کشته شدن جوان فلسطینی را محکوم کند.

عباس همچنین از رژیم صهیونیستی خواست تا اقدامات جدی را برای پایان دادن به تجاوزات شهرک‌نشین‌ها و حملات نیروهای این رژیم که از آغاز ماه ژوئن تاکنون موجب به شهادت رسیدن 15 فلسطینی شده است، اتخاذ کند.

پیش‌تر سه شهرک‌نشین اسرائیلی در شهر الخلیل ربوده شده و اخیرا اجساد آن‌ها در شهر مذکور پیدا شد. رژیم صهیونیستی نیز جنبش حماس را به دست داشتن در این اقدام متهم کرده و حملات نظامی گسترده‌ای را علیه فلسطینی‌ها آغاز و تاکنون صدها تن از فلسطینی‌ها را بازداشت کرده است.

در پی کشته شدن سه صهیونیست مذکور شهرک نشینان صهیونیست نیز در اقدامی تلافی جویانه محمد حسین ابو خضیر، جوان فلسطینی را در شهر قدس ربوده و وی را به شهادت رساندند.

انتهای پیام

کد N371192

وبگردی