آفتاب

آغاز طرح ختم آنلاین قرآن کریم در حوزه‌های علمیه خواهران

آغاز طرح ختم آنلاین قرآن کریم در حوزه‌های علمیه خواهران

طرح «ضیافت نور» ختم آنلاین قرآن کریم همزمان با ماه مبارک رمضان در حوزه‌های علمیه خواهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قم، مدیر پورتال جامع اطلاع‌رسانی حوزه‌های علمیه خواهران گفت: در این طرح کاربران اینترنت با مراجعه به صفحه اختصاصی طرح ضیافت نور در سامانه وبلاگ حوزه‌های علمیه خواهران «کوثربلاگ»، یکی از بخش‌های ارائه‌شده قرآن کریم را انتخاب و تلاوت می‌کنند.

جلیلی با اشاره به اینکه فراخوان این طرح در نشانی اینترنتی www.womenhc.com در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد، افزود: هر یک از بخش‌های ارائه‌شده در طرح ضیافت نور شامل سه صفحه از قرآن کریم با رسم الخط عثمان طه می‌شود که کاربران می‌توانند به خواست خود یک یا چند بخش را انتخاب و تلاوت کنند.

وی با اشاره به اینکه متن کامل قرآن کریم به همراه چندین ترجمه و تلاوت آن با صوت قاریان برجسته در پایگاه اینترنتی قرآن کریم حوزه‌های علمیه خواهران به نشانی quran.whc.ir قرار گرفته است، یادآور شد: کاربران اینترنت از محیط این پایگاه نیز می‌توانند برای تلاوت قرآن کریم استفاده کنند.

وی اضافه کرد: علاوه بر اجر و پاداش معنوی برای تلاوت قرآن کریم در ماه مبارک رمضان، در پایان این ماه بر اساس میزان مشارکت به تعدادی از شرکت کنندگان به قید قرعه و به رسم یادبود و پاسداشت مشارکت در این طرح معنوی، هدایایی اهدا خواهد شد.

مدیر پورتال جامع اطلاع‌رسانی حوزه‌های علمیه خواهران اضافه کرد: شرکت‌کنندگان در این طرح همچنین می‌توانند نکات و مفاهیم آموزنده خود در مورد آیات تلاوت‌شده را در صفحه‌ای که به همین منظور اختصاص یافته است ثبت و دیگران را در تجارب خود در مورد آیات دلنشین و منتخب سهیم کنند.

انتهای پیام

کد N371148

وبگردی