آفتاب
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع:

حرکت در زیر پرچم ولی‌فقیه تضمین‌کننده دنیا و آخرت ماست

حرکت در زیر پرچم ولی‌فقیه تضمین‌کننده دنیا و آخرت ماست

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه دشمن از هر راهی استفاده می‌کند که اهداف پلید خود را در کشور اجرا کند گفت: در این راستا باید با بصیرت و آگاهی این توطئه‌های دشمنان را شناسایی و آنها را خنثی کنیم.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حجت‌الاسلام قندهاری در مراسم تودیع و معارفه رییس اداره عقیدتی سیاسی مرکزی وزارت دفاع ‌با بیان اینکه هدف اصلی دشمنان ایجاد تفرقه و توطئه در کشور‌ است بیان کرد:همچنان باید زیر پرچم ولی فقیه حرکت کنیم چرا که این امر تضمین‌کننده دنیا و آخرت ما خواهد بود.

وی در ادامه اظهار کرد: در برنامه‌های بصیرت‌افزایی و معنویت‌افزایی ‌سعی داریم از قالب‌های فرهنگی و هنری برای برقراری ارتباط و تعامل با مخاطبان استفاده کنیم و در این راستا برنامه‌های متنوعی را در دستور کار داریم.

قندهاری در پایان روحیه بسیجی و جهادی داشتن در حوزه کاری را از تأکیدات فراوان مقام معظم رهبری دانست‌ و اظهار داشت: اگر ‌غیر از این حرکت کنیم در ارائه فرهنگ به جامعه دچار مشکل می‌شویم.

بنابراین گزارش، در این مراسم با اهدای لوح از خدمات حجت‌الاسلام والمسلمین حسن محمدابراهیم تقدیر و حجت‌الاسلام والمسلمین علی غلامی به عنوان رئیس جدید اداره عقیدتی سیاسی مرکزی وزارت دفاع معرفی شد.

انتهای پیام

کد N370998

وبگردی