آفتاب

انگشت اتهام نتانیاهو به سمت حماس!

انگشت اتهام نتانیاهو به سمت حماس!

با وجود اینکه خالد مشعل هرگونه ایفای نقش حماس را در کشته شدن سه شهرک نشین رژیم صهیونیستی رد کرده است نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس، حماس را مسئول کشته شدن آنان می داند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسکای نیوز، "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی، جنبش مقاومت اسلامی حماس را مسئول کشته شدن سه شهرک نشین رژیم صهیونیستی دانست.

وی ضمن تهدید حماس برای چندمین بار گفت: حماس بهای این حادثه را خواهد پرداخت و باید  با اعضاء این جنبش در کرانه باختری به شدت برخورد شود.

نتانیاهو همچنین افزود: باید حملات سخت و کوبنده ای علیه زیر ساختهای حماس در کرانه باختری صورت بگیرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه ضمن تأکید بر برخورد با کسانی که در کشته شدن این سه صهیونیست دست داشتند گفت: به همه کسانی که در این امر دست داشتند، دست پیدا خواهیم کرد حتی اگر زمان زیادی را صرف این مسئله کنیم.

وی در ادامه به حملات موشکی گروههای مقاومت از غزه به اراضی اشغالی اشاره و اعلام کرد که برای جلوگیری از این حملات اقدامات پیشگیرانه و بررسیهای بیشتری صورت خواهد گرفت.

نتانیاهو در ادامه از "ابومازن" رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین خواست که توافق صلح با حماس را لغو کند.وی پیشتر نیز بارها خشم خود را از برقراری توافق صلح میان فتح و حماس و تشکیل دولت وحدت ملی ابراز کرده بود.

این در حالی است که "خالد مشعل" رئیس دفتر سیاسی حماس هرگونه ایفای نقش این جنبش در کشته شدن سه شهرک نشین رژیم صهیونیستی را رد کرد

کد N370529

وبگردی