آفتاب

دولت مصر خواهان پایان سیاست انتقامجویانه رژیم صهیونیستی شد

دولت مصر خواهان پایان سیاست انتقامجویانه رژیم صهیونیستی شد

تهران - ایرنا - دولت مصر روز چهارشنبه رژیم صهیونیستی را به ˈخویشتنداریˈ و ˈتوقف سیاست انتقامجویانه و مجازات دسته جمعیˈ ملت فلسطین فراخواند.

به گزارش خبرگزاری ˈکویتˈ، مصر همچنین از صهیونیستها خواست تا به مقامات فلسطین فرصت دهد تا به مسوولیت خود عمل کرده و به تعقیب عوامل قتل سه شهرک نشین پرداخته و آنها را تحویل قانون دهد .

وزارت خارجه مصر با صدور بیانیه ای گفت : قاهره اوضاع در فلسطین را دنبال می کند و با انجام تماسهای گسترده با تمامی طرفهای منطقه ای و بین المللی بطور فعال به حمایت از ملت فلسطین می پردازد تا مانع از عملیات انتقامجویانه اسراییل و کشته شدن بیشتر افراد بیگناه و شعله ور شدن بحران شود.

بیانیه مزبور بار دیگر تاکید کرد که مخالف هر گونه اقدام خشونت آمیز است که منجر به کشته شدن افراد بیگناه می گردد و اقدامات اینچنینی را محکوم می کند .

بیانیه یاد شده خاطرنشان کرد: تحولات موجود از متزلزل بودن اوضاع در سرزمینهای فلسطینی حکایت دارد. هر گونه حرکتی که منجر به راه حل عادلانه و فراگیر نشود که تضمین کننده برپایی یک کشور مستقل فلسطینی به پایتختی بیت المقدس نشود، راه حل موقت خواهد بود که به صلح و ثبات در منطقه تحقق نخواهد بخشید.

به دنبال پیدا شدن جسد سه شهرک نشین صهیونیست در حومه الخلیل در کرانه غربی رود اردن، نیروهای اشغالگر، سرزمینهای فلسطینی را مورد حملات زمینی و هوایی قرار داده و تعدادی از شهروندان این منطقه را به شهادت رساندند.

خاورم ** 1487 **1651
کد N370365

وبگردی