آفتاب

سیداحمد خاتمی: مسئولان برای حل مشکلات اقتصادی مردم تلاش می‌کنند

سیداحمد خاتمی: مسئولان برای حل مشکلات اقتصادی مردم تلاش می‌کنند

یک عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه "مسئولان امر در حوزه اقتصادی برای حل مشکلات مردم تلاش می‌کنند"، گفت: البته آن‌ها باید روی حل این مسائل متمرکز شوند و از حاشیه‌سازی‌های دوری گزینند تا به موفقیت دوچندان دست پیدا کنند.

آیت‌الله سیداحمد خاتمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با بیان اینکه "یکی از مسائل مهم و اولویت‌دار در کشور، مسائل اقتصادی است"، یادآور شد: مقام معظم رهبری سال 93 را به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ نامیدند. بنابراین مسائل فرهنگی نیز باید دغدغه جامعه باشد.

این عضو جامعه مدرسین ادامه داد: البته باید در کشور برای پیشبرد امور از حاشیه‌سازی‌های بی‌دلیل پرهیز شود و در این قضیه باید مسئولان نظام در خط مقدم باشند و حاشیه‌سازی نکنند، چراکه این امر نتایج مخربی را برای جامعه به همراه دارد.

وی با تأکید بر اینکه "حاشیه‌سازی از سوی هر کسی که باشد مضر است"، افزود: از سوی دیگر هیچ مسئولی در نظام نباید این انتظار را داشته باشد و البته ندارد که سخن قابل نقدی را بگوید و سخنش نقد نشود. در یک جامعه آزاد طبیعی است که سخنان قابل نقد، مورد نقد سازنده قرار بگیرند.

سیداحمد خاتمی با بیان اینکه "مسائل اقتصادی همیشه دغدغه مقام معظم رهبری بوده و در این راستا سال گذشته سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را ابلاغ کردند"، گفت: برای حل مشکلات باید همه دست به دست هم بدهیم و روی این مسائل متمرکز شویم تا ان‌شا‌ء‌الله موفقیت در حل مشکلات مردم حاصل شود.

انتهای پیام

کد N369914

وبگردی