آفتاب

صعود بلژیک به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی

صعود بلژیک به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی

بلژیک با برتری 2 بر یک برابر آمریکا به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی راه یافت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بلژیک در این دیدار کاملا تیم برتر میدان بود و چندین فرصت گل را از دست داد. بلژیکی‌ها در نیمه دوم سراپا حمله شدند و چندین بار تا آستانه فروپاشی دروازه آمریکا پیش رفتند اما با درخشش تیم هاوارد و البته خوش‌شانسی آمریکا این فرصت‌ها تبدیل به گل نشد.

اوریگی مهاجم 17 ساله بلژیک نیز در دقیقه 54 دیرک دروازه آمریکا را به لرزه درآورد. مرتنس نیز در دقیقه 60 یک فرصت تک به تک را از دست داد. در ادامه میرالاس هازارد و اوریگی دیگر فرصت‌های طلایی بلژیک را از دست دادند تا این دیدار در پایان 90 دقیقه با تساوی بدون گل به پایان برسد.

بلژیک در آغاز نیمه نخست وقت اضافه خیلی زود به گل رسید. حرکت خوب لوکاکو باعث شد تا توپ به کوین دی‌بروین برسد و این بازیکن نیز با چرخشی زیبا توپ را وارد دروازه آمریکا کرد.

لوکاکو که با آمدنش به زمین جان تازه‌ای به تیم بلژیک بخشید موفق شد در دقیقه 105 گل دوم تیمش را به ثمر برساند اما 2 دقیقه بعد گرین موفق شد اختلاف را به حداقل برساند.

در ادامه آمریکایی‌ها سراپا حمله شدند تا گل خورده را جبران کنند اما نتوانستند گل تساوی را به ثمر برسانند تا این دیدار با برتری 2 بر یک بلژیک به پایان برسد.

انتهای پیام

کد N369875

وبگردی