آفتاب

دیدار آرژانتین و سوئیس به وقت اضافه کشیده شد

دیدار آرژانتین و سوئیس به وقت اضافه کشیده شد

دیدار آرژانتین و سوئیس در پایان 90 دقیقه گلی در بر نداشت تا به وقت اضافه کشیده شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آرژانتین و سوئیس در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی در ورزشگاه سائوپائولو به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید تا 30 دقیقه وقت اضافه در انتظار دو تیم باشد.

بازی در نیمه نخست نسبتا متعادل دنبال شد. سوئیسی‌ها در دقیقه 38 صاحب موقعیت شدند که درمیچ با بی‌دقتی آن را از دست داد. آرژانتین نیز در نیمه نخست با آنخل دی‌ماریا روی دروازه سوئیس خطرناک ظاهر شد که با هوشیاری مدافعان سوئیس این فرصت نیز از دست رفت.

در نیمه دوم آرژانتین بازی بهتری به نمایش گذاشت. گونسالو هیگویین در دقیقه 62 می‌توانست با ضربه سر تیمش را پیش بیندازد اما بنالیو به خوبی واکنش نشان داد. لیونل مسی در دقیقه 67 یکی دیگر از فرصت‌های تیمش را از دست داد. این بار نیز درخشش دروازه‌بان سوئیس مانع از فرو ریختن دروازه تیمش شد.

حملات آرژانتینی‌ها در ادامه پردامنه‌تر شد. این بار باز هم لیونل مسی در دقیقه 78 می‌توانست گل زنی کند که شوت روی پای او را بنالیو به کرنر فرستاد. سوئیسی‌ها در دقایق پایانی توپ را به زمین آرژانتین آوردند و توانستند به خوبی بازی را مدیریت کنند تا بازی در 90 دقیقه با نتیجه بدون گل به پایان برسد.

انتهای پیام

کد N369772

وبگردی