آفتاب

سخنگوی حماس: از تهدیدات رژیم اشغالگر قدس هراسی نداریم

سخنگوی حماس: از تهدیدات رژیم اشغالگر قدس هراسی نداریم

تهران-ایرنا- ˈسامی ابو زهریˈ سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز سه شنبه گفت: رهبران و مردم فلسطین هیچ هراسی از تهدیدات رژیم اشغالگر قدس ندارند.

ˈسامی ابو زهریˈ در مصاحبه با خبرگزاری فلسطینیˈالرایˈ، با بیان اینکه رژیم اشغالگر قدس نباید صبر حماس را امتحان کند، افزود: اگر رژیم اسراییل جنگی را بر مردم فلسطین تحمیل کند، میزان ضعف و ناتوانی اش بر همگان آشکار خواهد شد.

رژیم اشغالگر قدس پس از متهم کردن حماس به شلیک موشک به سرزمین های اشغالی و دست داشتن در ربودن و کشته شدن سه شهرک نشین صهیونیست، تهدیدات خود را علیه مسوولان حماس افزایش داده است.

این در حالی است که جنگنده های رژیم اشغالگر قدس تاکنون بیش از 30 حمله هوایی به امکان مختلف غزه انجام داده و قایق های جنگی رژیم اشغالگر قدس نیز از دریا پایگاه های مقاومت فلسطین را در غزه هدف حملات خود قرار داده اند.

در پی حملات زمینی نظامیان این رژیم به منازل مردم فلسطین نیز تاکنون ده ها منزل تخریب شده است.

کشف جسد این سه شهرک نشین صهیونیستی در نزدیکی شهر ˈحلحول الخلیلˈ در روز گذشته (دوشنبه)، دستاویزی را برای رژیم صهیونیستی فراهم کرد تا فلسطینیان را به اجرای عملیات بی سابقه نظامی در غزه و کرانه باختری تهدید کند، حماس چنین عملیات تجاوزکارانه ای را به مثابه باز کردن ˈدرهای جهنمˈ به روی صهیونیست ها خواند.

از سوی دیگر گروه ˈانصار الدوله الاسلامیة فی بیت المقدسˈ امروز با صدور بیانیه ای به طور رسمی مسوولیت ربودن این سه شهرک نشین صهیونیست را در الخلیل بر عهده گرفت.

مترجمام**9329**5981
کد N369549

وبگردی