آفتاب

افخم حملات اخیر به غزه را محکوم کرد/ سازمان ملل به اقدامات رژیم صهیونیستی واکنش جدی نشان دهد

 افخم حملات اخیر به غزه را محکوم کرد/ سازمان ملل به اقدامات رژیم صهیونیستی واکنش جدی نشان دهد

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به فلسطینیان بی دفاع در نوار غزه و تعرض به روزه داران فلسطینی در مناطق مختلف کرانه باختری را شدیداً محکوم کرد .

 

  مرضیه افخم ، سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به فلسطینیان بی دفاع در نوار غزه و تعرض به روزه داران فلسطینی در مناطق مختلف کرانه باختری را شدیداً محکوم کرد .

مرضیه افخم تأکید کرد : ملت قهرمان فلسطین و گروه های جهادی نه تنها تسلیم این فشارها و شرایط سخت و محنت آور کنونی نخواهند شد ، بلکه بر عزم و وحدت آنها در تمسک به روح مقاومت و مقابله جدی با توطئه های رژیم صهیونیستی افزوده شده است .

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین تصمیم اخیر رژیم صهیونیستی برای تخصیص بودجه جهت اجرای پروژه های مختلف در قدس با هدف سیطره کامل بر این منطقه را اقدامی خطرناک در جهت هتک حرمت مقدسات و تحریک جـامعه جهانی دانسته و با تـوجه بـه جایگاه رفیع قدس نـزد مسلمانان از سازمان ملل ، نهادهای حقوقی ، بین المللی و علاقمندان به این سرزمین مقدس درخواست نمود در مقابل این اقدامات غیر قانونی و توسعه طلبانه صهیونیست ها واکنش جدی نشان داده و آن را محکوم نمایند .
کد N369365

وبگردی