آفتاب
جهانگیری در جلسه شورای عالی اداری:

اجرای دولت الکترونیک برای افزایش رضایتمندی مردم ضروری است

اجرای دولت الکترونیک برای افزایش رضایتمندی مردم ضروری است

توسعه و اجرای دولت الکترونیک از برنامه‌هایی است که در صورت اجرا شدن کامل آن، شاهد کاهش هزینه‌ها، صرفه‌جویی در وقت مردم و بهره‌مندی بیشتر آنان از خدمات دولتی خواهیم بود.

معاون اول رئیس‌جمهور با تاکید بر اهتمام دولت یازدهم برای اجرایی شدن برنامه‌های دولت الکترونیک گفت: همه بخش‌ها باید کمک کنند تا هرچه سریعتر دولت الکترونیک اجرا شود و شاهد رضایتمندی بیشتر مردم باشیم.

به گزارش ایلنا، اسحاق جهانگیری ظهر امروز (سه‌شنبه) در جلسه شورای عالی اداری با اشاره به رتبه پایین ایران از نظر شاخص دولت الکترونیک اظهارداشت: باید تلاش کنیم با عملیاتی کردن دولت الکترونیک جایگاه و رتبه ایران را در این زمینه ارتقا بخشیم.

معاون اول رئیس‌جمهور ادامه داد: توسعه و اجرای دولت الکترونیک از برنامه‌هایی است که در صورت اجرا شدن کامل آن، شاهد کاهش هزینه‌ها، صرفه‌جویی در وقت مردم و بهره‌مندی بیشتر آنان از خدمات دولتی خواهیم بود.

در این جلسه که وزرای آموزش وپرورش، ارتباطات و فناوری اطلاعات، دادگستری، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور، استاندار زنجان و برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند، گزارشی از نقشه راه دولت الکترونیک ارائه شد و سپس آیین نامه اجرایی آن مورد بررسی قرار گرفت که پس از اعمال برخی اصلاحات، این آیین نامه در ۲۰ ماده به تایید اعضای شورای عالی رسید.

کد N369057

وبگردی