آفتاب

وطن‌پرست: والیبالیست‌ها جام جهانی فوتبال را تحت تاثیر قرار دادند

وطن‌پرست: والیبالیست‌ها جام جهانی فوتبال را تحت تاثیر قرار دادند

کارشناس والیبال با ارزیابی عملکرد تیم ملی در لیگ جهانی گفت: والیبالیست‌ها با نتایج خوبی که گرفتند، جام جهانی فوتبال را تحت تاثیر قرار دادند.

ابرهیم وطن پرست در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: این نتایجی که توسط تیم ملی والیبال ایران کسب شد حقیقتا غیر قابل تصور بود. خود من در خوش بینانه حالت این نتایج را تصور نمی کنم. درست است که حریفان ایران تغییرات اساسی درترکیب خود داشتند اما به هر حال تیم های بزرگی بودند. دست همه بازیکنان و کادر فنی درد نکند. خوشحالم که در بحبوبه جام جهانی فوتبال والیبالیست ها افکار عمومی را تحت شعاع قرار دادند.

وی افزود: والیبالیست های ایران پیشرفت خوبی داشتند. نبوغ بازیکنان ایران با بالارفتن تجربه بین المللی بهتر می شود. بازیکنان ایران ثبات ذهنی خوبی دارند. در برابر لهستان یک ست دادیم اما عالی ادامه دادیم و یک پیروزی خیره کننده بدست آوردیم. این نشان می دهد که بازیکنان ایران توانایی روانی خود را بالا برده اند.

کارشناس والیبال تاکید کرد: کادر فنی بهتر از هر کسی مصلحت کار را برای بازی با لهستان می داند. به نظر من برای جلوگیری از آسب دیدگی بازیکنان می توانند ترکیبی از بازیکنان اصلی و ذخیره را به لهستان ببرند. خدای نکرده اگر اتفاقی که برای شهرام محمودی پیش آمد برای دو تا سه نفر دیگر پیش بیایند، دست کادر فنی برای دور نهایی بسته می شود. نباید ریسک کنیم.

وطن پرست درباره عملکرد کواچ خاطرنشان کرد: کواچ دیر به تیم اضافه شده است. هر شناختی که در ابتدا داشت از طریق دوستانش بود. به مرور زمان شناخت کواچ از بازیکنان بیشتر شد. کواچ دنبال نتیجه و موفقیت است. او در بازی های مختلف با یک ترکیب ثابت کار می کند. ارزیابی عملکرد کواچ نیاز به زمان بیشتری دارد. باید در بازی های پیش رو و مسابقات قهرمانی جهان که همه تیم ها با قدرت کامل می آیند کار او را ارزیابی کنیم.

وی در پایان گفت: آرزوی من موفقیت تیم ملی در دور نهایی لیگ جهانی است. وظیفه همه حمایت از تیم ملی است تا در دور نهایی لگ جهانی که کار به مراتب سخت تر است نیز شاهد بازی های خوبی از ملی پوشان باشیم.

انتهای پیام

کد N368734

وبگردی