آفتاب

هنیه: از تهدیدات اسرائیل نمی‌ترسیم

هنیه: از تهدیدات اسرائیل نمی‌ترسیم

در پی کشته شدن سه شهرک نشین صهیونیست و تهدیدات رژیم صهیونیستی مبنی بر تلافی‌ جویی از حماس، اسماعیل هنیه اعلام کرد: تهدیدات اسرائیل ما را نمی‌ترساند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، اسماعیل هنیه، معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس عنوان داشت: تهدیدات اسرائیل ما را نمی‌ترساند، بلکه باعث پایداری بیشتر مردم فلسطین در مقابل تجاوزهای اسرائیل می‌شود.

در همین حال، منابع آگاه در کرانه باختری اعلام کردند: در پی پیدا شدن جسد سه شهرک نشین مفقود شده، نیروهای اسرائیلی به چند شهر و منطقه در کرانه باختری از جمله به دو شهر جنین و بیت لحم حمله کردند و همچنین یکی از راه‌های شمال شهر رام الله را بستند.

همچنین منابع امنیتی در فلسطین در مصاحبه با خبرگزاری فلسطینی وفا گزارش دادند: ارتش اسرائیل نیروهای خود را در روستای الشواوره واقع در شرق بیت لحم مستقر کرده و تعدادی از خانه‌ها را تفتیش و بازرسی کرد.

از سوی دیگر، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در تماس تلفنی با مقامات آمریکایی و کشورهای اروپایی تلاش کرد تا مانع عملیات تلافی جویانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها شود.

پیشتر، نبیل ابو ردینه، سخنگوی ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد: محمود عباس خواهان برگزاری نشست فوری با رهبران فلسطینی به منظور بررسی تحولات سیاسی و پیامدهای رخدادهای اخیر شد.

انتهای پیام

کد N368632

وبگردی