آفتاب
دادستان ایلام خبر داد

دستگیری دو نفر از عاملان سرقت مسلحانه از طلافروشی

دستگیری دو نفر از عاملان سرقت مسلحانه از طلافروشی

دادستان عمومی و انقلاب ایلام از دستگیری دو نفر از عوامل سرقت مسلحانه یکی از طلافروشی‌های شهر ایلام خبر داد.

حشمت‌الله شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه ایلام، اظهار کرد: ساعت 20 و 45 دقیقه روز یکشنبه 18 خرداد ماه چهار فرد مسلح به یکی از طلافروشی‌های شهر ایلام هجوم می‌برند و اقدام به سرقت مقداری طلا می‌کنند.

وی با بیان اینکه این سارقان با دو اسلحه کلاشنیکف و دو کلت کمری اقدام ‌به این سرقت می‌کنند افزود: در این اقدام سارقان موفق می‌شوند 2 کیلو و 500 گرم طلا را سرقت کنند و متواری شوند.

شریفی با اشاره به اینکه به دلیل حساسیت، موضوع در دستور کار ضابطین دادگستری قرار گرفت، خاطرنشان کرد: تاکنون دو نفر از عاملان این جرم دستگیر و اکنون در زندان بسر می‌برند.

دادستان عمومی و انقلاب ایلام ادامه داد: با توجه به اینکه متهمان از نقاب استفاده کرده‌اند و تشخیص آنان کمی سخت است، اما وسایل و البسه ضبط شده به وسیله‌ دوربین مدار بسته با لباس افراد دستگیر شده مطابقت دارد، اما‌ هنوز به طور یقین جرم آنها ثابت نشده است.

شریفی با بیان اینکه دستگاه قضایی تکلیف دارد که با مجرمین و اشخاصی که مخل نظم و امنیت جامعه هستند با قاطعیت برخورد کند، تصریح کرد: در دستگاه قضایی ملاک، رفع تکلیف نیست بلکه احقاق حق، برپایی عدل و گرفتن حق مظلوم از ظالم است.

دادستان عمومی و انقلاب ایلام با تاکید بر برخورد قاطع و جدی با جرائم خشن همچون قتل، آدم‌ریایی، تجاوز به عنف، اضافه کرد: با عاملان جرایمی که امنیت و آرامش جامعه را سلب و نظم اجتماعی را برهم بزند برخورد جدی خواهد شد.

انتهای پیام

کد N368611

وبگردی