آفتاب
تشدید حملات صهیونیستها به غزه/

خشم نتانیاهو از کشته شدن سه شهرک نشین صهیونیست/حماس وعده گشایش دروازه‌های جهنم را داد

خشم نتانیاهو از کشته شدن سه شهرک نشین صهیونیست/حماس وعده گشایش دروازه‌های جهنم را داد

کمیته امنیتی کابینه رژیم صهیونیستی در پی اعلام خبر کشته شدن سه شهرک نشین تشکیل جلسه داد، اما به علت برخی اختلافات درباره چگونگی پاسخ به این اقدام، به نتیجه خاصی نرسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی اعلام خبر کشته شدن سه شهرک نشین صهیونیست که اخیرا در نزدیکی نوار غزه ربوده شده بودند، کمیته امنیتی کابینه رژیم صهیونیستی تشکیل جلسه داد.

شبکه المیادین با اشاره به برگزاری این جلسه اعلام کرد: اعضای حاضر در این نشست به علت اختلافات درباره حجم پاسخ به این اقدام، به نتیجه مشخصی درباره حمله احتمالی به غزه نرسیدند.

کمیته امنیتی کابینه رژیم صهیونیستی نیز قرار  است امروز در نشست دیگری درباره نحوه پاسخ به کشته شدن سه شهرک نشین صهیونیست که حماس را عامل آن می داند، تصمیم گیری کند.

نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی نیز بیکار ننشسته و در نخستین ساعات بامداد امروز منزل "القواسمه" یکی از افراد متهم به ربودن شهرک نشینان صهیونیست را در غزه منفجر کردند.

همچنین توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی چندین گلوله به سوی شرق خان یونس پرتاب کرد که از تلفات احتمالی آن گزارشی در دست نیست.

منابع صهیونیستی همچنین از سقوط دو فروند موشک در شهرک "شاعر هنگیف" (در نزدیکی نوار غزه) خبر می دهند که باعث به صدا درآمدن آژیر خطر در مناطق سدیروت و عسقلان شده است.

همچنین ارتش اسرائیل شب گذشته ورودیهای شهر الخلیل در کرانه باختری را منطقه نظامی و ممنوعه اعلام کرد.

"بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز در اظهاراتی در واکنش به کشته شدن شهرک نشینان، اعلام کرد: جنبش حماس هزینه سنگینی بابت کشتن سه شهرک نشین متحمل خواهد شد.

"سامی ابوزهری" سخنگوی حماس نیز در اظهاراتی در پاسخ به نتانیاهو تاکید کرد: هر گونه تجاوز جدید علیه غزه، دروازه های جهنم را به روی اسرائیل خواهد گشود.

وی تاکید کرد که حماس از تهدیدات نتانیاهو هراسی ندارد و اسرائیل مسئولیت هر گونه جنگ احتمالی را بر عهده خواهد داشت.

خاطرنشان می شود اجساد سه شهرک نشین صهیونیست که اخیرا ربوده شده بودند روز گذشته در شهر الخلیل (کرانه باختری) پیدا شد.

 

 

کد N368090

وبگردی