آفتاب
نهرین نت:

تروریست های داعش 6 خمپاره به سمت مرقد امامین عسکریین شلیک کردند

تروریست های داعش 6 خمپاره به سمت مرقد امامین عسکریین شلیک کردند

تهران- ایرنا- پایگاه خبری ˈنهرین نتˈ روز سه شنبه گزارش داد: باقی مانده های نظام بعث عراق و تروریست های داعش 6 خمپاره به سمت مرقد امامین عسکریین علیهما السلام در سامرا شلیک کردند که یکی از آن ها به صحن حرم اصابت کرد.

این گزارش می افزاید: تروریست های داعش در واکنش به شکست هایی که در تکریت و به خصوص در بخش غربی آن متحمل شدند، شب گذشته اقدام به شلیک خمپاره به مرقد امام هادی و امام حسن عسکری علیهما السلام کردند.

خبرنگار شبکه خبری ˈالانوار 2ˈ که برای پوشش خبری داوطلبانی که برای جنگ با تروریست های داعش گرد آمده بودند، در این مکان حضور داشت، اعلام کرد که تروریست ها و بعثی های باقی مانده از نظام صدام رییس جمهوری معدوم عراق، 6 خمپاره به مرقد امامین عسکریین شلیک کردند که موجب خسارت های جزئی و جراحت یک زائر شد.

به گفته این خبرنگار اعزامی، شلیک خمپاره دوم در نزدیکی درب خارجی صحن به شهادت 3 نفر مجروح شدن 10 تن منجر گردید.

نیروهای ارتش عراق به سرعت در پی منبع شلیک خمپاره برآمده و مناطق مشکوک در منطقه را محاصره کردند.

بنا بر این گزارش، به نظر می رسد در میان داوطلبان جنگ با تروریست های داعش در سامرا افسران بعثی در فرماندهی عملیات سامرا نفوذ کرده و مختصات دقیق مکان های داوطلبان و ارتش عراق را به تروریست ها اطلاع می دهند.

تروریست های داعش که از سوریه وارد عراق شده اند با خیانت فرماندهان عراقی و فرار آن ها چند شهر در بخش غرب و شمال عراق را تصرف کردند که پس از چند روز ارتش عراق توانست شهرهای تصرف شده را تحت کنترل خود درآورد و تروریست ها را فراری دهد.

رسانام**1408**7074**1275**
کد N367961

وبگردی