آفتاب

اظهارات جدید و بی سابقه سوآرس درباره گاز گرفتن

اظهارات جدید و بی سابقه سوآرس درباره گاز گرفتن

مهاجم تیم ملی فوتبال اروگوئه از کیلینی به خاطر رفتار زشتش عذرخواهی کرد. او قسم خورد که دیگر چنین حرکاتی را انجام ندهد.

لوئیس سوآرس، مهاجم تیم ملی فوتبال اروگوئه در دیدار برابر ایتالیا حرکت جنجالی را انجام داد. او با گاز گرفتن شانه کیلینی خود را از جام جهانی 2014 برزیل محروم کرد تا تیمش در مرحله یک هشتم نهایی با شکست از کلمبیا حذف شود.



فیفا پس از حرکت جنجالی سوآرس او را 9 بازی ملی و چهار ماه از حضور در هر گونه فعالیت ورزشی ممنوع کرد.





سوآرس پس از این محرومیت سنگین اردوی اروگوئه را ترک کرد و به کشورش بازگشت. او از رفتار خود ناراحت است و قول داد که دیگر چنین رفتارهایی را انجام ندهد.





سوآرس در صفحه اجتماعی خود در "تویتیر" نوشت: روزهای سختی را پشت سر گذاشتم. الان چند روزی است که در کنار خانواده‌ام هستم و دوباره آرامش خود را به دست آورده‌ام. می‌دانم که در دیدار برابر ایتالیا چه اتفاقی رخ داد. آنچه که در روزهای گذشته درباره من گفته شد بیانگر نیت واقعی من نیست. در حقیقت کیلینی به خاطر گاز من اذیت شد. الان می‌توانم بگویم که از این رفتار خود احساس تاسف می‌کنم. به کیلینی می گویم که آن حرکت اشتباه بود. برابر همه ملت جهان قسم می خورم که دیگر چنین رفتارهایی انجام ندهم.





این برای نخستین بار نیست که لوئیس سوآرس چنین رفتاری را انجام می‌دهد. او پیش از این هم چند بار دیگر بازیکنان حریف را گاز گرفته است که آخرین بار آن در دیدار برابر چلسی بود که دست ایوان نوویچ را گاز گرفت.





سوآرس در ادامه از کیلینی هم عذرخواهی کرد و این عبارت را نوشت: "کیلینی ، از تو عذرخواهی می‌کنم"





کیلینی، مدافع تیم ملی فوتبال ایتالیا هم جواب عذرخواهی سوآرس را داد و در صفحه اجتماعی خود در تویتیر نوشت : "من رفتار تو را فراموش کرده‌ام، امیدوارم که فیفا هم محرومیت سنگین تو را کم کند"





کد N367935

وبگردی