آفتاب

کاپیتان الجزایر: با قلبمان بازی کردیم اما بدشانس بودیم

کاپیتان الجزایر: با قلبمان بازی کردیم اما بدشانس بودیم

کاپیتان تیم ملی فوتبال الجزایر به خود و هم تیمی هایش می بالد. او می گوید آنها برابر آلمان خوب ظاهر شدند، چرا که با قلبشان بازی کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، الجزایر در دیدار برابر آلمان نمایش بسیار خوبی داشت و موفق شد در 90 دقیقه برابر این تیم به تساوی بدون گل دست یابد اما در وقت های اضافی این شاگردان یواخیم لوو بودند که از تجربه بالای خود نهایت استفاده را بردند و با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسیدند تا در یک چهارم نهایی به مصاف فرانسه بروند.

مجید بوقره، کاپیتان تیم ملی فوتبال الجزایر با وجود شکست برابر آلمان احساس افتخار می کند. او گفت: ما در آستانه رقم زدن یک موفقیت بزرگ بودیم. برابر تیم بزرگی چون آلمان 90 دقیقه به تساوی دست یافتیم. برابر ژرمن ها نشان دادیم که چه تیم بزرگ و باکیفیتی هستیم. بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم و فرصت های زیادی را بر روی دروازه حریف خلق کردیم اما متاسفانه نتوانستیم از فرصت های به دست آمده استفاده کنیم و کم شانس بودیم.

او افزود: بازیکنان الجزایر در دیدار برابر آلمان با قلب خود بازی کردند و این نشان می دهد که آنها چقدر به کشور خود علاقه دارند. باید اعتراف کنم که در لحظات آخر کم آوردیم و این به خاطر خستگی بیش از حد ما بود.جام جهانی رویداد بزرگی است. الجزایر در گروه سختی قرار داشت، با این حال توانست جواز صعود به دور بعد را به دست آورد و با شایستگی به یک هشتم نهایی برسد. با نتایج خوبی که در برزیل به دست آوردیم به اعتماد به نفس خوبی رسیدیم و این در دیدارهای آینده کمک زیادی به ما می کند. الان دیگر زمان درخشش در جام ملت های آفریقا است. نمی دانم که آیا در این رقابت ها قهرمان می شویم یا نه تنها، می توانم این را بگویم که به راحتی تسلیم نخواهیم شد و برای قهرمانی به میدان می رویم.

کاپیتان الجزایر در پایان سخنان خود درباره این سوال که آیا وحید هلیل هودزیچ در این تیم می ماند یا نه، اینگونه پاسخ داد: در فوتبال همواره شایعه وجود دارد. من می خواهم به نیابت از تمام بازیکنان از سرمربی تیم به خاطر زحماتی که کشید تشکر و قدردانی کنم. او انضباط تیمی را به ما بخشید و انگیزه و اعتماد به نفس را در میان بازیکنان به وجود آورد. همه بازیکنان در پایان مسابقه او را بوسیدند چرا که کار زیادی برای ما انجام داد و به تیم شخصیت بخشید.

عبدالرحمان گابو، زننده تک گل الجزایر هم در دیدار برابر آلمان به خود و تیمش می بالد. گابو که بهترین بازیکن الجزایر در دیدار برابر آلمان بود گفت: ما هم در نیمه نخست و هم در نیمه دوم بهتر از حریف خود بودیم اما شاگردان یواخیم لوو با گلی که در وقت های اضافی نخست به ثمر رسانند همه چیز را به سود خود تغییر دادند. خوشبختانه ما تورنمنت موفقی را پشت سرگذاشتیم و برابر تیم بزرگی چون آلمان بازی را واگذار کردیم. ما با افتخار و سربلندی از جام کنار رفتیم و آینده برای ما خواهد بود. می توانستیم در دیدار برابر آلمان به پیروزی برسیم اما بدشانس بودیم و این تیم حریف بود که با تجربه بالای خود پیروز از میدان خارج شد. به هر حال این فوتبال است و باید با اتفاقات آن کنار آمد. از این دیدار درس خواهیم گرفت. ما تیم بسیار خوبی هستیم و الان با اعتماد به نفسی که داریم می توانیم برابر تیم های بزرگ نتیجه بگیریم.

انتهای پیام

کد N367933

وبگردی