آفتاب

ویلموتس: اگر به یک چهارم نهایی صعود نکنیم ناکام بوده‌ایم

ویلموتس: اگر به یک چهارم نهایی صعود نکنیم ناکام بوده‌ایم

سرمربی تیم ملی بلژیک عنوان کرد، در صورتی که تیمش به مرحله یک چهارم نهایی صعود نکند، یک ناکامی تلقی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بلژیک بامداد فردا در آخرین دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی باید با آمریکا دیدار کند.

مارک ویلموتس، سرمربی بلژیک پیش از دیدار تیمش برابر آمریکا گفت: اگر به مرحله یک چهارم نهایی صعود نکنیم یک ناکامی برای ما تلقی می‌شود. البته خیلی چیزها در این بازی تاثیر دارد. برای مثال شیلی برابر برزیل فوتبال خوبی به نمایش گذاشت و حتی در دقایق پایانی می‌توانست به گل برسد اما در نهایت شکست خورد و حذف شد. علاوه بر آن ما در جام جهانی 1994 و 2002 قربانی داوری شدیم و از جام کنار رفتیم. هیچ چیز بدتر از این نیست که به خاطر اشتباه داوری از این جام کنار برویم.

سرمربی تیم ملی بلژیک در ادامه گفت: سه دیدار مرحله گروهی را فراموش کرده‌ایم. اکنون یک جام جهانی دیگر برای ما شروع شده است. تیم شرایط خوبی دارد و تمام تلاشش را برای حضور در مرحله بعد خواهد کرد. ما تیم جوان و خوبی داریم که مدت‌هاست شکست نخورده است.

سرمربی تیم ملی بلژیک درباره داوری این دیدار گفت:‌ اصلا درباره داوری صحبت نمی‌کنم و برایشان در بازی فردا آرزوی موفقیت می‌کنم.

ویلموتس در پایان درباره شرایط ادن هازارد در بازی فردا گفت: او بازیکن جوانی است و تا اینجای جام نیز عملکرد خوبی داشته، نباید به او فشار زیادی بیاوریم. هازارد بازیکنی است که انگیزه زیادی دارد و همیشه جاه‌طلب است.

انتهای پیام

کد N367667

وبگردی