آفتاب

انتقاد کلینزمن از انتخاب داور الجزایری

انتقاد کلینزمن از انتخاب داور الجزایری

سرمربی تیم ملی آمریکا از انتخاب داور الجزایری برای دیدار تیمش و بلژیک در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آمریکا بامداد فردا در آخرین دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی به دیدار بلژیک می‌رود. یورگن کلینزمن سرمربی آلمانی آمریکا پیش از دیدار تیمش برابر بلژیک با انتقاد از انتخاب داور الجزایری برای این دیدار گفت: فیفا با انتخاب جمیل حمودی برای دیدار ما و بلژیک اشتباه کرد. داور الجزایری که فرانسوی زبان است می‌تواند با بازیکنان بلژیک به زبان خودشان صحبت کند. امیدوارم که انتخاب این داور مشکلی برای ما ایجاد نکند. تیم من در بازی‌های قبلی خود عملکرد خوبی داشته است و هیچ وقت هم به داور مسابقه انتقاد نداشته‌ام اما انتخاب یک داور الجزایری برای این دیدار کار اشتباهی بود. آن هم داوری که کشورش برابر بلژیک در مرحله گروهی بازی کرده است. از این تصمیم فیفا اصلا چیزی نمی‌فهمم. هرچند می‌دانم که انتخاب داورها کار سختی است.

سرمربی تیم ملی آمریکا با اعلام اینکه شانس تیمش در بازی فردا برابر بلژیک 50-50 است ادامه داد: تیم من انگیزه زیادی برای موفقیت در جام جهانی دارد. ما تشنه پیروزی‌های دیگر هستیم.

جزی آلتیدوره در اولین دیدار آمریکا در جام بیستم برابر غنا آسیب دید و نتوانست در دو بازی دیگر مرحله گروهی این تیم به میدان برود. کلینزمن درباره آخرین وضعیت آلتیدوره گفت: پزشکان تیم شب و روز با او کا ر کردند اما او به این دیدار نمی‌رسد. البته انتظار داشتم که آلتیدوره به این بازی برسد. او بازیکن خوبی است و وقتی برای تیم به میدان می‌رود شرایط ما خیلی بهتر می‌شود. بقیه بازیکنانم مشکلی برای بازی با بلژیک ندارند.

سرمربی تیم ملی آمریکا در پایان گفت: در روزهای گذشته تمرین‌های خوبی را پشت سر گذاشتیم. مشکل تیم ما در این جام گل زدن بود که در روزهای گذشته تمرین زیادی برای رفع آن کردیم. به نظر من مشکل ذهنی نیز می‌تواند روی گل نزدن بازیکنان ما تاثیرگذار بوده باشد. ما تمرین‌های خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم اما باید ببینیم که می‌توانیم جلوی 60 هزار تماشاگر در زمین مسابقه مثل تمرین‌هایمان باشیم.

انتهای پیام

کد N367656

وبگردی