آفتاب
میرلوحی در گفت‌وگو با ایلنا:| 181686

استراتژی اقتدارگرایان تخریب پایگاه اجتماعی دولت است

استراتژی اقتدارگرایان تخریب پایگاه اجتماعی دولت است

اقتداگرایان به مسائل نگاه صفر و صدی دارند و خودشان را خیر مطلق می‌دانند و اصلاح‌طلبان را تکفیر می‌کنند و متاسفانه اینگونه نیز با نیروهای انقلاب روبرو می‌شوند و به آنها تهمت می‌زنند و به بهانه‌های مختلف بزرگان انقلاب را مورد تهاجم قرار می‌دهند.

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب هدف از استراتژی اختلاف‌افکنی اقتدارگرایان را تخریب پایگاه اجتماعی دولت و ایجاد ناامیدی در جامعه دانست.

سیدمحمود میرلوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص حملات برخی رسانه‌های اصولگرا به اصلاح‌طلبان گفت: به نظر می‌رسد جریانی که در زمان انقلاب همراه امام خمینی نبود امروز سعی می‌کند از اصلاح‌طلبان و یاران امام خمینی انتقام بگیرد.

وی در خصوص توهین‌کنندگان به اصلاح‌طلبان اظهار داشت: این افراد نه تنها سابقه درخشانی در انقلاب و دفاع مقدس نداشتند بلکه با منش و روش امام هم هیچ آشنایی ندارند و اساس فکری‌شان عموما پادگانیستی و دگم اندیشی است و سنخیتی با رویکردهای سیاسی، فرهنگی و اجتماعی ندارند.

معاون وزارت کشور در دولت اصلاحات ادامه داد: آنها به مسائل نگاه صفر و صدی دارند و خودشان را خیر مطلق می‌دانند و اصلاح‌طلبان را تکفیر می‌کنند و متاسفانه اینگونه نیز با نیروهای انقلاب روبرو می‌شوند و به آنها تهمت می‌زنند و به بهانه‌های مختلف بزرگان انقلاب را مورد تهاجم قرار می‌دهند و اسم کارشان را دفاع از ولایت و انقلابی‌گری می‌گذارند در حالی كه عملكردشان هیچ سنخیتی با حمایت از ولایت و انقلابی‌گری ندارد.

میرلوحی با بیان اینکه توهین کنندگان به اصلاح‌طلبان از اهانت به خاتمی، هاشمی و ناطق ابایی ندارند، خاطر نشان کرد: آنها بسیار تنگ‌نظر و بی‌شناسنامه‌اند و نفعشان در اختلاف‌افکنی وایجاد بحران در کشور است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب درخصوص استراتژی اقتدارگرایان مبنی بر اختلاف‌افکنی میان اصلاح‌طلبان و دولت تصریح کرد: من از اصلاح‌طلبان می‌خواهم که فریب استراتژی اختلاف‌افکنی آنها را نخورند چرا که همه از نقش آقای خاتمی و اقدام ایثارگرانه آقای عارف و حمایت اصلاح‌طلبان در پیروزی آقای روحانی مطلع هستند و نیازی به بیان این واقعیت نیست.

وی هدف از استراتژی اختلاف‌افکنی اقتدارگرایان را تخریب پایگاه اجتماعی دولت و ایجاد ناامیدی در جامعه دانست و تاکید کرد: اقتدارگرایان فکر نمی‌کردند در انتخابات سال گذشته شکست بخورند و کوس رسوایی آنها بلند شود و بنابراین از هر اقدامی برای به چالش کشیدن دولت و ایجاد بحران در کشور فروگذار نخواهند بود.

کد N367042

وبگردی