آفتاب

توضیح رایتل درباره یک خبر

توضیح رایتل درباره یک خبر

رایتل اعلام کرده که با سرعت بسیار زیادی در حال افزایش پوشش شبکه خود است و رومینگ ملی صرفا جهت رفاه حال مشترکین این اپراتور انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، روابط عمومی اپراتور سوم تلفن همراه درباره گزارشی در ارتباط با رومینگ ملی و هزینه‌ها

اعلام کرد: "یکی از اصلی‌ترین اصول فعالیت رایتل همانطور که در هویت برند این اپراتور نیز مشخص و اعلام شده است رعایت اخلاق با شفافیت است که تا به امروز تلاش رایتل بر این بوده است تا با رعایت این اصول با مشترکین خود به طور صادقانه برخورد کند. لذا در این راستا و پیرامون خبر منتشر شده در خبرگزاری با ارزش و قابل احترام ایسنا، لازم است توضیحاتی در این زمینه ارائه شود.

بنا بر اعلام رسمی روابط عمومی رایتل، این اپراتور تا به امروز تعداد 215شهر را تحت پوشش شبکه خود در آورده است که به طور مشخص نام این شهرها در وبسایت رسمی رایتل قابل مشاهده است و به مرور با افزایش این تعداد شهر به طور مستمر در این زمینه اطلاع رسانی انجام خواهد داد. لذا مشترکین رایتل با آگاهی از این مطلب و به قصد استفاده از خدمات با کیفیت نسل سوم تلفن همراه به ویژه اینترنت پرسرعت رایتل که حقیقتاً سرعت خوبی را در اختیار مشترک خود قرار می دهد اقدام به خریداری سیم‌کارت رایتل و استفاده از خدمات این اپراتور می کنند و می توانند در این شهرها از تمامی خدمات رایتل شامل مکالمه، پیامک و اینترنت نسل سوم با کیفیت مطلوب بهره‌مند شوند.

براساس این گزارش، اما از آنجایی که رایتل همواره در تلاش است تا مشترکانش با سهولت بتوانند از تمامی خدمات سیم کارتهای خود استفاده کنند، توانست طی حمایتهای وزارت ارتباطات و کمیسیون تنظیم مقررات و همکاری دو اپراتور دیگر طرح رومینگ ملی را که به طور متداول در اکثر کشورهای پیشرفته دنیا و در مورد اپراتورهای جوان تر انجام می‌شود را فعال سازد تا مشترکان این اپراتور بتوانند در شهرها و جاده‌هایی که تا این لحظه تحت پوشش شبکه رایتل در نیامده اند نیز از خدمات سیم کارت خود شامل مکالمه و پیام کوتاه استفاده کنند و این امر را خدمت رسانی به مشترکین خود و در جهت رفاه حال آنها می داند.

پرواضح است که رایتل با سرعت بسیار زیادی در حال افزایش پوشش شبکه خود است و رومینگ ملی صرفا جهت رفاه حال مشترکین این اپراتور انجام شده است.

در پایان اشاره می شود، به دلیل اینکه در شهرهایی که تاکنون تحت پوشش شبکه رایتل در نیامده اند امکان استفاده از اینترنت پر سرعت نسل سوم وجود ندارد ولی با بهره از امکانات رومینگ ملی مشترکین رایتل می توانند در صورت نیاز به استفاده از اینترنت نیز از اینترنت نسل دوم استفاده کنند که این امر نیز به نفع مشترکین رایتل است".

انتهای پیام

کد N366904

وبگردی