آفتاب
فتوای جدید تروریستها:

هر کس داعش را دوست نداشته باشد، روزه اش باطل است

هر کس داعش را دوست نداشته باشد، روزه اش باطل است

تهران - ایرنا - یکی از خطیبان و ائمه جماعت گروه تروریستی و تکفیری ˈداعشˈ در شهر ˈالبابˈ سوریه ادعا کرد: هر کس از داعش بیزار باشد، روزه اش باطل است و پذیرفته نمی شود .

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری ˈالمسلةˈ عراق، یکی از امامان جماعت گروه تروریستی و تکفیری داعش در یکی از مساجد شهر الباب سوریه در استان ˈحلبˈ گفت: هر کس از داعش نفرت داشته باشد ، روزه اش باطل است و پذیرفته نمی شود .

گروه تروریستی داعش با حمله به شهرهای عراق و سوریه تاکنون هزاران نفر از شهروندان بی گنان و غیر نظامی این دو کشور را بدون دلیل قتل عام کرده و اماکن مذهبی ادیان مختلف را ویران و یا به آتش کشیده اند .

این سرکرده داعشی با مقایسه و هم تراز دانستن علاقه به داعش و نماز افزود: کسانی که نماز نمی خوانند، روزه شان پذیرفته نمی شود و هر کس داعش را دوست نداشته باشد نیز روزه اش پذیرفته نیست و کسانی که چنین ویژگی هایی را (علاقه به داعش ) ندارند، خود را با روزه گرفتن خسته نکنند، زیرا تنها بهره ای که از روزه می برند ، تشنگی و گرسنگی است .

داعش به صادر کردن فتاوای عجیب و غریب معروف است و اخیرا سرکرده های این گروه در ˈموصلˈ گفته اند که زنان بدون محرم حق بیرون رفتن از خانه ندارند .

خاورم **2041**1651
کد N366069

وبگردی