آفتاب
رییس دادگستری لرستان:

قوه قضائیه در خط مقدم حمایت از سرمایه‎گذار بخش خصوصی است

قوه قضائیه در خط مقدم حمایت از سرمایه‎گذار بخش خصوصی است

رییس کل دادگستری لرستان گفت: قوه قضائیه در خط مقدم حمایت از سرمایه‎گذار بخش خصوصی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه لرستان، جعفر بدری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سرقت در کشور بالاترین عنوان مجرمانه است که عوامل و ریشه‎های مختلفی دارد. باید توجه داشت هنگامی که شرایط اقتصادی مناسب می‎شود سرقت فروکش می‎کند.

بدری با اشاره به اینکه سخت‎گیری‎های لازم در مورد سارقین صورت می‎گیرد، بیان کرد: در ایام نوروز به این افراد مرخصی داده نمی‎شود. انتظاری که از مردم می‎رود این است که با دستگاه‎های ذیربط در این باره همکاری داشته باشند.

رییس کل دادگستری لرستان با بیان اینکه خیلی از سرقت‎ها با تلاش ماموران ناجا کشف شده و افراد در حال تحمل محکومیت هستند، اظهار کرد: عوامل و ریشه‎های سرقت باید شناسایی و چاره‎جویی شود، گاهی اوقات اعتیاد به مواد مخدر فرد را ناچار به انجام سرقت خرد می‎کند.

این مقام قضایی در بخشی از سخنانش با بیان اینکه افرادی که در جذب اعتبارات، سرمایه‎گذاری‎ها و امتیازات سوء‌استفاده کنند با بازرسی و دادستانی طرف هستند، اضافه کرد: دولت یازدهم بارقه‎های امید را در استان ایجاد کرده و نیاز است زیرساخت‎ها را تأمینکنیم تا بتوانیم سرمایه‎گذار بخش خصوصی را حمایت و جذب کنیم.

رئیس شورای قضایی استان لرستان با انتقاد از اینکه متأسفانه چون هزینه‎های سرمایه‎گذاری در استان افزایش یافته انگیزه‎ها نیز تضعیف شده است، یادآور شد: قوه قضائیه در خط مقدم حمایت از سرمایه‎گذار بخش خصوصی است.

انتهای پیام

کد N366021

وبگردی