آفتاب
در جلسه دیشب مطرح شد:

انتقاد شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از لایحه احزاب/ کواکبیان رییس شورا می شود

انتقاد شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از لایحه احزاب/ کواکبیان رییس شورا می شود

رییس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: در جلسه شب گذشته شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از پیش نویس لایحه احزاب انتقاد و دولت باید برای ارائه این لایحه تا تشکیل مجلس بعدی صبر می کرد.

رضا قلی زاده رییس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در جلسه شب گذشته شورا پیش نویس لایحه احزاب و نهاد های مدنی از سوی اعضا مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: به نظر اعضای جبهه این لایحه یک لایحه اتو کشیده و نم گرفته است و موارد سلبی آن بیشتر از موارد ایجابی است؛ همچنین اگر چه این لایحه با نیت خیر نوشته شده است اما در برخی موارد بسیار وارد جزئیات شده است.

رییس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با تاکید بر اینکه اعضای شورا نظر مثبتی درباره این لایحه نداشته اند، ادامه داد: این لایحه تقویت کننده نهاد های مدنی نیست و ما انتظار نداشتیم در این مجلس مورد بررسی قرار بگیرد، و معتقدیم دولت باید در یک فرصت مناسب لایحه به این مهمی را به مجلس ارائه می‌کرد .این مجلس طبیعتا مواردی را به آضافه می‌کند.

وی همچنین از تغییر ریاست دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در فصل تابستان خبر داد و گفت: از هفته آینده کواکبیان، دبیر کل حزب مردم سالاری ریاست دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاخات را بر عهده خواهد گرفت.

کد N365962

وبگردی