آفتاب

سرمربی کاستاریکا: صعود ما دستاورد تاریخی است

سرمربی کاستاریکا: صعود ما دستاورد تاریخی است

سرمربی کاستاریکا پیروزی بر یونان در یک هشتم نهایی جام جهانی را دستاوردی تاریخی خواند. او بازی برابر هلند در یک چهارم نهایی را بسیار سخت توصیف کرد، با این حال به موفقیت تیمش اطمینان دارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم ملی فوتبال کاستاریکا با برتری در ضربات پنالتی مقابل یونان به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی صعود کرد تا همچنان شگفتی سازی این تیم در برزیل ادامه یابد.

سرمربی تیم ملی فوتبال کاستاریکا از این که تیمش به یک چهارم نهایی صعود کرده است بسیار خوشحال است. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: اطمینان داشتیم که اگر کار به ضربات پنالتی کشیده شود می توانیم پیروز میدان باشیم، چرا که یک دروازبان بسیار خوب داریم که در ضربات پنالتی عملکرد خوبی دارد. پیروزی تاریخی به دست آوردیم و به همه ملت کاستاریکا این موفقیت را تبریک می گویم. رسیدن به یک چهارم نهایی دستاورد بزرگی برای کاستاریکا به شمار می آید. این موفقیت در حالی به دست آمد که کمتر کسی برای ما شانسی برای صعود قائل بود و همین مساله اهمیت کار ما را دو چندان می کند. خوشحالی وصف ناشدنی دارم. برابر یک تیم خوب به پیروزی رسیدیم و الان باید به دور بعد فکر کنیم.

او افزود: در بیشتر زمان بازی توپ و میدان را در اختیار داشتیم. یونان بازی خوبی را به نمایش گذاشت. اخراج دوراته در دقیقه 66 باعث شد تا یونان گل تساوی را به ثمر رساند هر چند که این گل هم در دقایق پایانی به ثمر رسید و این کار ما را بسیار سخت کرد. در نهایت کار به ضربات پنالتی کشیده شد و خوشبختانه این ما بودیم که موفق شدیم به پیروزی برسیم و جواز صعود به دور بعد را به دست آوریم.

تیم ملی فوتبال کاستاریکا در دور گروهی نمایش خیره کننده ای داشت و با شکست دو تیم قدرتمند ایتالیا و اروگوئه شگفتی ساز جام لقب گرفت و با هفت امتیاز به عنوان تیم نخست به دور بعد راه یافت. این تیم باید در یک چهارم نهایی به مصاف هلندی برود که به سختی توانست مکزیک را از پیش رو بردارد و به دور بعد صعود کند. پینتو درباره این بازی، گفت: دیدار برابر هلند بسیار سخت خواهد بود، اما ما فقط به پیروزی فکر می کنیم و تنها برای پیروزی به میدان می رویم. هلند تیم بسیار خوبی است و از نامزدهای اصلی کسب عنوان قهرمانی به شمار می آید، اما ما هم نشان داده ایم که تیم خوبی هستیم و شایستگی صعود به مراحل بالاتر را داریم.

انتهای پیام

کد N365889

وبگردی