آفتاب

عشق امام(ره ) و انقلاب در وجود شهید عباس اسماعیل بیگی موج می زد

عشق امام(ره ) و انقلاب در وجود شهید عباس اسماعیل بیگی موج می زد

اراک - ایرنا - پدر شهید ˈعباس اسماعیل بیگیˈ گفت: عشق امام ( ره ) و انقلاب در وجود آن شهید موج می زد به طوری که با پیروزی انقلاب اسلامی و تاسیس بسیج مساجد، شبها از روستا به اراک می آمد و به فعالیت های فرهنگی و نظامی می پرداخت.

وی که 80 سال سن دارد و افتخار می کند که عباس عزیزشان را به نام پرچمدار صحرای عشق فدای ایران اسلامی کرده، افزود: عباس در یکم آبان ماه سال 1345 در روستای شهرجرد از توابع شهرستان اراک به دنیا آمد.

وی بیان کرد: کودکی و نوجوانی عباس عزیز مانند بسیاری از هم سن و سالانش در کمک به خانواده در امور کشاورزی و تحصیل علم و دانش گذشت.

پدر شهید اسماعیل بیگی ادامه داد: عباس، با آغاز جنگ تحمیلی با توجه به اینکه تنها 14 سال بیشتر نداشت حال و هوای جبهه ها را در سر داشت تا اینکه در سال 1364 به عنوان بسیجی به منطقه عملیاتی مهران اعزام شد و در سال 1365 در همان جا به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

او، وصیت نامه فرزند خود را که در سن 20 سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمده را در اختیار خبرنگار ایرنا قرار داد که فرازی از آن به این شرح است:

با سلام و درود بر حضرت ولی عصر(عج) و با آرزوی فرج ایشان و با درود و سلام بر نایب بر حقش امام خمینی(ره) و با سلام به تمام کسانی به هر نحو توانسته اند به این انقلاب کمک کنند و با درود بر ارواح پاک و طیبه شهدا و با سلام و درود بر پدر و مادرم و خواهران و برادرانم . درود و سلام بر پدر و مادری که عمری را برای من زحمت کشیده و هیچ وقت قدردان زحمات آنها نبودم .

خانواده عزیزم، شما را وصیت می کنم به تقوا و دوری از گناه و شما را وصیت می کنم که نزدیک شوید به آنچه که شما را به خدا نزدیک می کند و دوری جوئید از آنچه که دور می کند شما را از خداوند تبارک و تعالی.

پدر و مادر و خواهران و برادران عزیزم امیدوارم که مرا ببخشید و حلالم کنید و از تمام کسانی که به هر نحوی با من ارتباط داشته اند، حلالیت می طلبم .

به شما وصیت می کنم که اگر خداوند قسمت کرد و من در راه وطن شهید شدم در عزای من سوگوار نباشید و تمام فکر و تلاشتان پاسداری از خاک ایران و پشتیبانی از امام عزیز باشد.

با تمام وجود از آرمان های امام خمینی دفاع کنید چرا که ایشان برای این انقلاب بسیار سختی ها کشیده اند، اگر می خواهید سربلند و رستگار شوید در هر شرایطی از خاک وطن پاسداری کنید.

در پایان از همه حلالیت می طلبم و از خداوند تبارک و تعالی می خواهم که توفیق خدمت به اسلام را به همه مسلمانان عطا نماید.ک/3

7115/559/ 605
کد N365810

وبگردی