آفتاب

ملی پوشان والیبال بعد از خلق شگفتی چه گفتند؟/ حمله به سرگروهی

ملی پوشان والیبال بعد از خلق شگفتی چه گفتند؟/ حمله به سرگروهی

ملی پوشان والیبال ایران بعد از پیروزی برابر لهستان از این اتفاق بزرگ در تاریخ ورزش ایران گفتند.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ؛ ملی پوشان والیبال ایران بعد از بازی درخشان در برابر لهستان و کسب 3 امتیاز کامل این مسابقه برای اولین بار در تاریخ ورزش ایران توانستند ، در یک نورنمنت رسمی جهانی توانستند به مرحله نهایی صعود کنند. رقابتی به بزرگی لیگ جهانی والیبال ، آن هم در دومین سال حضور والیبال ایران در این تورنمنت ارزشمند. بعد از این موفقیت ملی پوشان ایران از این روز و از این اتفاق بزرگ گفتند. 

کواچ سرمربی موفق تیم ملی ایران بعد از این بازی در جمع خبرنگاران با ستایش بازی شاگردانش گفت:«تمام بازیکنان من اینقدر خوب بازی کردند که حریف نتوانست کاری انجام دهد پس نباید بگوییم لهستان بد بازی کرده است. برعکس این تیم امشب عالی بود. بخصوص در سرویس‌هایش فوق‌العاده کار کرد. اما ما آن‌ها را شکست دادیم. » ایسنا درباره صحبت های سرمربی تیم ملی بعد از این بازی از قول کواچ می نویسد:«ابتدا اینکه باید بهتر و بهتر شویم. به این دلیل که برای من مهم است به عنوان سرگروه به مرحله بعد صعود کنیم باید تلاش کنیم تا نتیجه خوبی در دو دیدار برابر لهستان که در کشور حریف برگزار می‌شود، به دست آوریم. نکته دیگر این است که باید طرز تفکر من و بازیکنانم یکی شود. اینکه بازیکنانم بدانند هیچ وقت به پایان کار نرسیده‌ایم. ضرب‌المثلی هست که می‌گوید یک تیم زاده شده تا برنده شود اما من این را قبول ندارم چرا که باید برای پیروزی تلاش کنیم. »

فرهاد ظریف لیبروی همیشه موفق تیم ملی هم درباره این بازی غرورانگیز گفت:«واقعا نمی‌دانم چه بگویم. فکر می‌کنم این لحظات برای همیشه در ذهن مردم بماند. این افتخار ایران است که با اقتدار به دور نهایی لیگ جهانی صعود کرد و هیچ اما و اگری نگذاشت. »

فرهاد قائمی بازیکن گنبدی تیم ملی که امسال نقشی بسزا در موفقیت تیم ملی والیبال داشته هم از حس شیرین این دقایقش به ایسنا گفت:«مردم عزیز ایران در همه شرایط ما را حمایت کردند. روزهایی که می‌باختیم هم یار ما بودند واز ما حمایت می‌کردند خوشحالم که شرمنده مردم نشدیم و دل آن‌ها را شاد کردیم. همین خوشحالی و شادمانی مردم است که بیش از هر چیزی برای من ارزشمند است. »

عادل غلامی هم دیگر ملی پوشی بود که بعد از بازی برای خبرنگاران سخن گفت :«این پیروزی را به همه مردم ایران تبریک می‌گویم. به همه آن‌هایی که هر روز مسابقه به سالن آمدند و چه آن‌هایی که از تلویزیون و رسانه‌ها بازی‌های والیبال را تعقیب کردند. آن‌هایی که ما را دعا کردند و با حمایت‌هایشان توانستیم این موفقیت را به دست آوریم. ان‌شاءالله که در لهستان هم بتوانیم نتایج خوبی را تکرار کنیم. » ملی پوشان کشورمان بعد از 6 پیروزی متوالی و غرور انگیز در تهران باید به مصاف لهستان بروند . این بار در زمین این کشور . بچه ها به دو پیروزی در این بازی ها فکر می کنند. جایی که می تواند سبب شود ایران برای اولین بار به عنوان تیم اول از گروهش صعود کند.

4141

 

کد N365652

وبگردی