آفتاب
لیگ جهانی والیبال؛

حاشیه های آخرین دیدار خانگی تیم ملی والیبال ایران

حاشیه های آخرین دیدار خانگی تیم ملی والیبال ایران

تهران - ایرنا - درب های سالن 12 هزارنفری آزادی تهران از ساعت 18 امروز یکشنبه به روی علاقمندان والیبال باز شد و 50 درصد ظرفیت سالن در مدت یک ساعت تکمیل شد.

به گزارش ایرنا، تیم های ملی والیبال ایران و لهستان از ساعت 21 امروز یکشنبه در چارچوب هفته ششم لیگ جهانی والیبال به مصاف یکدیگر می روند.

در بیرون سالن 12 هزار نفری گروهی در حال تمرین شادی صعود به مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال بودند که سوژه دوربین های فیلم برداری شده بودند.

تمامی بلیت های این دیدار به صورت اینترنتی به فروش رسیده است و به هواداران توصیه می شود که بدون بلیت به ورزشگاه نیایند که امکان ورود برای آنان مهیا نیست.

گروه پنج نفره ورزش های زورخانه ای همانند دو دیدار قبلی تیم ملی والیبال ایران، نمایش این ورزش کهن ایرانی را از ساعت 19 و 30 آغاز کردند که از سوی تماشاگران به صورت ویژه تشویق شدند.

مسئولین سیستم بررسی ویدیویی آخرین تنظیمات دور بین های نصب شده را قبل از آغاز مسابقه انجام دادند تا استفاده از این سیستم در مدت برگزاری مسابقه با مشکل روبرو نشود.

80 درصد سالن 12 هزار نفری آزادی حدود ساعت 19 و 45 دقیقه تکمیل شد و صدای شیپورها نسبت به بازی های قبلی تیم ایران کمتر است.

تیم ملی والیبال ایران در دیدار نخست برابر لهستان سه بر یک به پیروزی رسید و در حال حاضر با 16 امتیاز در رتبه دوم جدول گروه یک لیگ جهانی قرار دارد.

ملی پوشان ایران برای قطعی شدن صعودشان به مرحله نهایی لیگ جهانی تنها به دو امتیاز دیگر نیاز دارند.

ورزشی(3)**1379
کد N365489

وبگردی