آفتاب
در گفتگو با مهر مطرح شد؛

آخرین وضعیت درمانی آیت الله مهدوی کنی/تثبیت وضعیت عمومی

آخرین وضعیت درمانی آیت الله مهدوی کنی/تثبیت وضعیت عمومی

رئیس دفتر رئیس مجلس خبرگان رهبری، از بهتر شدن شرایط جسمانی آیت الله مهدوی کنی خبر داد و گفت: تیم پزشکی 12 روز است کار خود را در تثبیت وضعیت عمومی و برطرف کردن مشکلات ریه شروع کرده است.

ابراهیم انصاریان در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تشریح آخرین وضعیت جسمانی آیت الله مهدوی کنی، گفت: شرایط جسمانی ایشان از جهات مختلف عمومی همچون نبض، فشار خون، ضربان قلب، کلیه ها و ریه خوب است و تنها نگرانی ما مشکل مغزی است.

وی با اشاره به تثبیت وضعیت عمومی رئیس مجلس خبرگان، گفت:  تیم پزشکی 12 روز است کار خود را در تثبیت وضعیت عمومی و بر طرف کردن مشکلات ریه شروع کرده است که روند درمان به همین شکل ادامه می یابد.

رئیس دفتر رئیس مجلس خبرگان، ادامه داد: در حال حاضر تنها مشکلی که آیت‌الله مهدوی کنی دارند، بحث مغزی ایشان است زیرا ایست قلبی باعث شده اکسیژن به مغز نرسد و احتمالا صدماتی را به مغز وارد کرده است.

انصاریان در خصوص تیم پزشکی آیت الله مهدوی کنی، گفت: تیم پزشکی داخل از تیم پزشکی خارج از بیمارستان نیز مشاوره می گیرند و تیم پزشکی ادامه همین روند درمانی را برای حاج آقا تجویز کردند که امیدواریم با دعای مومنین حال ایشان بهتر شود.

وی همچنین با اشاره به ماه مبارک رمضان از مردم روزه دار خواست که در این ایام برای سلامتی آیت الله مهدوی کنی دعا کنند تا با عنایت پروردگار ایشان سلامتی خود را بدست آورده و همچنان منشا خیر و برکات برای نظام باشند.

 

کد N365419

وبگردی