آفتاب

توزیع بیش از 390 میلیون لیتر فرآورده‌های نفتی در زاهدان

توزیع بیش از 390 میلیون لیتر فرآورده‌های نفتی در زاهدان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان از توزیع بیش از 390 میلیون لیتر فرآورده‌های نفتی درسه ماه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه سیستان و بلوچستان، اعتصامی با اعلام این خبر افزود: این مقدار فرآورده توزیع شده شامل بنزین، نفتگاز، نفت سفید و نفت کوره است و به جز نفت کوره که با کاهش پنج درصدی نسبت به سال قبل مواجه بوده در سایر فرآورده‌ها افزایش مصرف وجود دارد.

وی از افزایش قابل توجه توزیع نفت سفید در این مدت نسبت به مشابه سال قبل خبرداد و گفت: باتوجه به توزیع بخشی از سهمیه زمستانی خانوارها و نیاز به ذخیره سازی سوخت زمستانی در فصول گرم سال، توزیع این فرآورده در منطقه 200درصد افزایش داشته است.

اعتصامی مقدار بنزین توزیع شده در این مدت را 138میلیون 995 هزار لیتر و مقدار نفتگاز را (بجز مصارف نیروگاهی) 131میلیون و 117 هزار لیتر اعلام کرد که این مقدار فرآورده توزیع شده به ترتیب 14 و 13 درصد بیشتر از مشابه سال قبل می باشد.

مدیر منطقه زاهدان، مقدار نفتگاز مصرفی توسط نیروگاه‌ها را 80 میلیون و 795 هزار لیتر عنوان کرد و از کاهش هشت درصدی آن نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

منطقه زاهدان یکی از مناطق 37 گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که با دارا بودن چهار ناحیه و سه انبار تدارکاتی و دو مرکز سوختگیری هواپیمایی وظیفه تامین و توزیع فرآورده‌های نفتی در شمال، مرکز و بخش‌هایی از جنوب استان سیستان و بلوچستان را به عهده دارد.

انتهای پیام

کد N364261

وبگردی