آفتاب

سی‌وششمین دوره مسابقات قرآن شکوفه‌ها، تابستان برگزار می‌شود

سی‌وششمین دوره مسابقات قرآن شکوفه‌ها، تابستان برگزار می‌شود

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه از برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن شکوفه‌ها در ایام تابستان در سطح کشور خبر داد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، ولی یاراحمدی با تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار کرد: به منظور غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان، این دوره از مسابقات در ایام تابستان برگزار می‌شود تا زمینه انس هرچه بیشتر این قشر با قرآن نیز فراهم شود.

وی مقطع سنی شکوفه‌ها برای شرکت در مسابقات قرآنی را 9 تا 16 سال عنوان کرد و گفت: مرحله کشوری این دوره از مسابقات، در یکی از استان‌های مازندران یا البرز برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان در دو رشته، حفظ و قرائت با هم به رقابت می‌پردازند و زمان برگزاری و تعداد شرکت کنندگان نیز پس از ثبت نام مشخص خواهد شد.

یاراحمدی افزود: در مسابقات قرآنی مقطع شکوفه‌ها، خواهران و برادران از استان‌های مختلف کشور شرکت خواهند داشت.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان این‌که «مسابقات قرآنی شکوفه‌ها به مدت یک هفته به طول می‌انجامد» تصریح کرد: در مرحله کشوری مسابقات قرآنی در مقطع شکوفه‌ها، از برگزیدگان مرحله‌های استانی مسابقات به همراه خانواده‌های آنان نیز دعوت می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با برگزاری این دوره از مسابقات، بتوان ضمن فرهنگ سازی بیشتر در خصوص توسعه فعالیت‌های قرآنی، زمینه انس بیشتر کودکان و نوجوانان کشورمان با کلام وحی فراهم شود.

انتهای پیام

کد N364170

وبگردی