آفتاب

سرمربی اروگوئه: کلمبیا شایسته صعود بود

سرمربی اروگوئه: کلمبیا شایسته صعود بود

سرمربی تیم ملی اروگوئه عنوان کرد گل اول جیمز رودریگس بهترین گل جام بوده است. او همچنین قبول کرد که کلمبیا در طول 90 دقیقه تیم برتر میدان بود و به حق توانست به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم ملی اروگوئه که در جام جهانی آفریقای جنوبی توانسته بود رتبه چهارم را به دست بیاورد با شکست 2 بر صفر برابر کلمبیا از این رقابت‌ها کنار رفت تا نشان دهد بدون سوارس حرف خاصی برای گفتن ندارد. اسکار تابارس سرمربی اروگوئه پس از شکست برابر کلمبیا گفت: کلمبیا تیم بسیار خوبی است. می‌دانستم که این تیم چقدر کار با توپ خوبی دارد. علاوه بر آن بازیکنان این تیم نیز توانایی‌های بسیار بالایی دارند. آن‌ها واقعا تیم باکیفیت و خوبی هستند. من این پیروزی را به آن‌ها تبریک می‌گویم. در طول مسابقه کلمبیا برتر از ما بود و صعود به مرحله بعد کاملا حق آن‌ها بود.

سرمربی تیم ملی اروگوئه در ادامه گفت: گل اولی که کلمبیا به ثمر رساند، جریان بازی را عوض کرد. این گل روی مهارت فردی یک بازیکن به دست آمد که به تنهایی توانست با خلاقیت خود این گل را به ثمر برساند و جریان بازی را عوض کند. قطعا گل جیمز رودریگز بهترین گل جام تاکنون بوده است . در نیمه دوم سعی کردم آرامش را به تیمم برگردانم و پس از آنکه دروازه‌مان برای بار دوم باز شد، فوتبال ریسکی را به نمایش گذاشتیم. باید از دروازه‌بان‌مان تشکر کنم که مانع از به ثمر رسیدن گل‌های بیشتر کلمبیا شد.

تابارس ادامه داد: باید این شکست را قبول کنیم و به کلمبیا تبریک بگوییم. دوست دارم آن‌ها به عنوان نماینده آمریکای جنوبی در ادامه مسابقه‌ها موفق باشند.

تابارس در پاسخ به سوال خبرنگاری که از روند آمادگی این تیم قبل از جام جهانی سوال کرده بود گفت: همان طور برای جام جهانی برزیل آماده شدیم که برای جام جهانی آفریقای جنوبی آماده شده بودیم. تجربه خوبی داشتیم و توانسته بودیم موقعیت‌های سختی را پشت سر بگذاریم. امروز برابر تیم کوچکی شکست نخوردیم. ما برابر تیم کلمبیا شکست خوردیم که کیفیت بسیار بالایی دارد.

انتهای پیام

کد N363741

وبگردی