آفتاب

پکرمن: پیروزی برابر اروگوئه نتیجه مدت‌ها تلاش بود

پکرمن: پیروزی برابر اروگوئه نتیجه مدت‌ها تلاش بود

سرمربی تیم ملی کلمبیا با تقدیم کردن پیروزی بزرگ برابر اروگوئه به مردم کلمبیا عنوان کرد: نتیجه مدت‌ها تلاش بی‌وقفه، کسب پیروزی برابر اروگوئه بوده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، کلمبیا موفق شد با دو گل اروگوئه را شکست دهد و حریف برزیل در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی شود. خوزه نستور پکرمن سرمربی کلمبیا پس از راه‌یابی تیمش به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی گفت: ماه‌ها تلاش بی‌وقفه بازیکنانم نتیجه داد و توانستیم به آنچه می‌خواهیم برسیم. می‌دانستیم که با چه حریف قدرتمندی بازی داریم. اروگوئه تیم بسیار قوی و سازماندهی شده است که مربی بسیار خوبی نیز دارد. از این که توانستیم این بازی بزرگ را به سود خود به پایان برسانیم خوشحالم.

پکرمن ادامه داد: به همه مردم کلمبیا تبریک می‌گویم. آنها شایسته این موفقیت بزرگ هستند و خوشحالم که من سرمربی چنین تیم بزرگ و با انگیزه‌ای هستم. شکست دادن اروگوئه آن هم با این نتیجه کار آسانی نبود. ما مدت‌ زیادی تلاش کردیم و اکنون نتیجه این همه تلاش و سختی را با کسب پیروزی ارزشمند برابر اروگوئه دیدیم.

جیمز رودریگز با دو گلی که در بازی برابر اروگوئه به ثمر رساند 5 گله شد و به تنهایی در صدر جدول گلزنان جام جهانی قرار گرفت. رودریگز پس از پایان مسابقه درباره بازی با برزیل گفت: سرانجام دیدار بزرگی که همه انتظارش را می‌کشیدند فرا رسید. بازی با برزیل سخت‌ترین بازی ما در جام خواهد بود و اهمیت زیادی برای ما دارد. خیلی خوشحالم که پیروز شدیم اما هنوز نمی‌دانم که چه کردم. بی‌نهایت از گل‌هایی که برای تیمم به ثمر رساندم خوشحالم. تمرکز روی این است که در هر بازی بتوانم به این شکل موثر باشم و تیمم را به موفقیت برسانم.

تیم‌های بزرگی از مدت‌ها قبل برای به خدمت گرفتن جیمز رودریگز پدیده جدید فوتبال جهان رقابت‌شان را آغاز کردند. او در پایان درباره اینکه دوست دارد به کدام تیم برود گفت: ترجیح می‌دهم در لیگ اسپانیا بازی کنم. به نظر من لیگ اسپانیا بهترین لیگ جهان است.

انتهای پیام

کد N363740

وبگردی