آفتاب

روزنامه ایران در یک نگاه

روزنامه ایران در یک نگاه

تهران- ایرنا- روزنامه ایران تیتر نخست خود را به هشدار اخیر وزیر اطلاعات نسبت به تخریب شخصیت ها اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در مطلب نخست روزنامه ایران یادآوری شده که حجت الاسلام سید محمود علوی گفت: متأسفانه در برخی رسانه ها، دروغ پردازی ها آنچنان به وجود می آید که چهره های خدومی که امروز همسو و با هماهنگی تنگاتنگ با رهبر معظم انقلاب امور را پیش می برند با انواع دروغ ها هدف قرار می گیرند.

عکس نخست این روزنامه نیز اختصاص به استقبال وزیر ورزش از ملی پوشان فوتبال کشورمان دارد.

این روزنامه در مطلب دیگری با عنوان جنگ شیعه و سنی در عراق آرزوی دشمن است به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با خانواده شهدای هفتم تیر اشاره کرده است.

در بخش اول دفتر این روزنامه نیز مطلبی از احمد مسجدجامعی رییس شورای شهر تهران با عنوان نگاه ملی، برنامه ریزی محلی به چشم می خورد. در قانون اساسی، شورا به عنوان نهادی تصمیم گیر و سیاستگذار و همچنین وجه تمایز سیستم های تمرکزگرا و

خودکامه با نظامات مردم پایه و ساختارهای مدیریت تخت و افقی تلقی می شود.

در بخش یادداشت اول این روزنامه نیز بهمن آرمان اقتصاددان در مطلبی با عنوان راه های خروج از رکود اقتصادی یادآور شده که یکی از مهمترین مشکالت اقتصاد ایران پایین بودن نسبت سرمایه گذاریها به تولید ناخالص داخلی است.

آفرین چیت ساز اول نیز در یادداشت دوم این روزنامه در مطلبی با عنوان جای خالی کارشناسی در طرح های مجلس آورده است: مجلس نهم مجموعه ای از طرح و پیشنهادها را در دستور کار دارد که هر کدام به نحوی سرنوشت جامعه بویژه نسل جوان را در بر می گیرد. در روزهای اخیر بیش از همه، طرح های اجتماعی و فرهنگی مجلس بحث برانگیز شده است.

تکریت پایگاه شورشیان بعثی آزاد شد، روزهداری‏ فرصتی‏برای‏ تغییر‏سبک‏زندگی، پرونده‏ مسکن‏ مهر تا ‏پایان ‏سال‏ بسته‏ ‏می شود، گذر از وضعیت سنتی در ثبت اسناد مالکیت، سیاست مؤتلفه حمایت اصولی از دولت است و سهم 25 درصدی بنزین پتروشیمی در آلودگی هوا از دیگر تیترهای این روزنامه است.

شبک**1983**1859
کد N363739

وبگردی